Mieheni antoi luvan harrastaa seksiä exäni kanssa

Pumpuli

Mieheni antoi luvan harrastaa seksiä exäni kanssa. Naiset vastatkaa! Kuulostaako mieheni ehdotus teistä sairaalta ja oudolta? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Auttakaa! Pitäisikö minun vaan olla onnellinen ehdotuksesta?

Kommentit (10)

Vierailija

Eikö sun poikaystävä halua että nautit hänen kanssa hyvästä seksistä?? Miksi hän haluaa että harrastaisit sitä eksäsi kanssa?

Vierailija

Mieheni haluaa kyllä nauttia myös minun kanssa hyvästä seksistä mutta antaa minun nauttia myös exän kanssa hyvästä seksistä. Miehen mielestä ei tarvi olla pelkästään hänen kanssaan jos haluaa harrastaa seksiä.

Pumpuli

Minna92

Olisko sun kundikaverilla taipumusta ns. cuckold fetissiin? Tässä siis kundit kiihottuu siitä et toiset miehet panee niiden naisia. Tai ainakin alistavat tätä sun kundia. Jos sun kundikaveri haluaa olla paikalla kun harrastat seksiä exän kans tai haluaa seksiä sun kans heti kun olet pannut jotain toista niin kuulostais vahvasti sille.

Mun exällä oli nimittäin toi. Se kiihottui ihan sairaasti kun kerroin mun ja silloisen exän sänkyhommista ja tuli sit siitä syystä netistä tutkittua asiaa. Exä olis halunnut kokeilla oikeastikin mut mun mielestä se olis ollut jo vähän liian outoa. Mut kukin tavallaan, ei sopinut mulle mut jos sun mielestä ok niin mikäs siinä...

Vierailija

Minna92 kirjoitti:
Olisko sun kundikaverilla taipumusta ns. cuckold fetissiin? Tässä siis kundit kiihottuu siitä et toiset miehet panee niiden naisia. Tai ainakin alistavat tätä sun kundia. Jos sun kundikaveri haluaa olla paikalla kun harrastat seksiä exän kans tai haluaa seksiä sun kans heti kun olet pannut jotain toista niin kuulostais vahvasti sille.

Mun exällä oli nimittäin toi. Se kiihottui ihan sairaasti kun kerroin mun ja silloisen exän sänkyhommista ja tuli sit siitä syystä netistä tutkittua asiaa. Exä olis halunnut kokeilla oikeastikin mut mun mielestä se olis ollut jo vähän liian outoa. Mut kukin tavallaan, ei sopinut mulle mut jos sun mielestä ok niin mikäs siinä...

Ei mieheni vierestä halua seurata mutta muuten asia häntä kiihottaa. Toteutin tämän asian juurikin tänä viikonloppuna.

Pumpuli

Vierailija

Yks vaihtoehto on myös, että sun miehes haluaa avoimen suhteen. Eli oikeesti myös hän tahtoo panna muita naisia. Nyt jos oot jo menny paneen exääs, niin hän saattaa sillä verukkeella mennä hässimään toisia naikkosia. Kannattaa kyllä keskustella tästä mahdollisuudesta hänen kanssaan, olet sitten siitä mitä mieltä olet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yks vaihtoehto on myös, että sun miehes haluaa avoimen suhteen. Eli oikeesti myös hän tahtoo panna muita naisia. Nyt jos oot jo menny paneen exääs, niin hän saattaa sillä verukkeella mennä hässimään toisia naikkosia. Kannattaa kyllä keskustella tästä mahdollisuudesta hänen kanssaan, olet sitten siitä mitä mieltä olet.

Viime lauantaina harrastin seksiä exäni kanssa. Mieheni haluaa että vain minä saan panna muita.

Pumpuli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nauti vapaudestasi! Kuinka meni eksän kanssa? Entä kiihittuiko nykyisesi?

Seksi exän kanssa meni hyvin. Miestäni kiihottaa kovasti.

Pumpuli

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat