Ongelma ihon kanssa

a3

Mitähän tässä vois tehdä, mulla on siis todettu atooppinen ekseema (atooppinen iho/ihottuma), ja mun iho olikin ennen tosi kuiva. No nyt sitten mulla on muu iho kuivaa, atooppista ihoa mutta kasvot on alkaneet rasvoittumaan vaikka ennen oli rutikuivat... Onko kellään muulla käyny näin?
Saa ehdottaa esim. mineraalimeikkipohjia (en tykkää meikkivoiteista :D), ihonhoitotuotteita, mitä vaan !
Alan olla epätoivonen, en osaa hoitaa mun kasvojen ihoa enää. Poskilla, nenässä ja otsassa on laajentuneita ihohuokosia (varsinkin poskilla), nenä rasvoittuu, muu alue ei niinkään mutta tuo nenä... Hieman ehkä alkanut rasvoittumaan myös leuka ja ehkä otsa myös..
Voisko tää olla sekaiho? Mikään sekaihon tuote ei oo auttanu, ja tällä hetkellä mun melkein kaikki tuotteet on kuivalle iholle koska yritän parhaillaan etsiä uusia mitkä toimis. En uskalla kovin vahvoja tuotteita esim rasvaiselle iholle kokeilla koska tosiaan kasvoissa on vieläkin kuivia kohtia esim poskien ulkoreunalla, otsalla jne. Freemanin kasvonaamio on auttanut noihin ihohuokosiin mutta oon ihan hukassa ton nenän rasvoittumisen kanssa.
Oisko kellään ehdotuksia?

Kommentit (4)

a3

a3 kirjoitti:
Mitähän tässä vois tehdä, mulla on siis todettu atooppinen ekseema (atooppinen iho/ihottuma), ja mun iho olikin ennen tosi kuiva. No nyt sitten mulla on muu iho kuivaa, atooppista ihoa mutta kasvot on alkaneet rasvoittumaan vaikka ennen oli rutikuivat... Onko kellään muulla käyny näin?
Saa ehdottaa esim. mineraalimeikkipohjia (en tykkää meikkivoiteista :D), ihonhoitotuotteita, mitä vaan !
Alan olla epätoivonen, en osaa hoitaa mun kasvojen ihoa enää. Poskilla, nenässä ja otsassa on laajentuneita ihohuokosia (varsinkin poskilla), nenä rasvoittuu, muu alue ei niinkään mutta tuo nenä... Hieman ehkä alkanut rasvoittumaan myös leuka ja ehkä otsa myös..
Voisko tää olla sekaiho? Mikään sekaihon tuote ei oo auttanu, ja tällä hetkellä mun melkein kaikki tuotteet on kuivalle iholle koska yritän parhaillaan etsiä uusia mitkä toimis. En uskalla kovin vahvoja tuotteita esim rasvaiselle iholle kokeilla koska tosiaan kasvoissa on vieläkin kuivia kohtia esim poskien ulkoreunalla, otsalla jne. Freemanin kasvonaamio on auttanut noihin ihohuokosiin mutta oon ihan hukassa ton nenän rasvoittumisen kanssa.
Oisko kellään ehdotuksia?

niin ja finnejä tulee tosi harvoin, yleensä menkka-aikana ja sillonki yleensä nenään tai joskus leukaan. Ja iho tosiaan on myös punoittava, usein varsinkin poskilta, leuasta ja otsalta. Nenä punoittaa myös.... :D Oon käyny ihotautilääkärillä mutta tosiaan tuota atopiaa koskien vaan. Osaiskohan kosmetologi neuvoa? Suositelkaa joku hyviä kuorinta-aineita mutta kuitenkin varmaan sellasia mitä uskaltaa herkkäihoinenkin käyttää mutta joka kuitenkin puhdistais tarpeeks! 

Kosteusvoidetta/perusvoidetta voi suositella apteekista myös! Oon käyttänyt iltaisin ambilania (valmistus lopetettu) ja aamuisin ceralania jotka on toiminu tähän mennessä koska iho tarvii myös kosteutusta. 

Vierailija

Kosmetologit osaavat kyllä neuvoa oikein hyvin, kannattaa käydä esim. Sokoksella. Mielestäni kohteliasta ja hyvää asiakaspalvelua. :)

JPM777

Ihon- ja hiustenhoito

Nutriance Synergy Cycle on ihonhoitojärjestelmä, jonka on kliinisesti todistettu vähentävän hiusjuonteita ja ryppyjä, nostavan ihon kosteustasoa ja auttavan ihoa suojautumaan hapettumista vastaan kiihdyttämällä antioksidanttien aktiivisuutta. Vaikutukset kertautuvat jokaisen käytetyn tuotteen myötä.

Sveitsiläisissä huippulaboratorioissa NeoLifen Tieteellisen neuvonantajaryhmän tiukan tarkkailun alla kehitetyt Nutriance -tuotteet on kliinisesti testattu arvostetuimmissa kosmetiikan testauslaboratorioissa Ranskassa.
Saadaksesi lisätietoa INCI-nimistä, 

Nutriance-sarjasta löydät myös ihanan hoitavat hiustenhoitotuotteet ja ravitsevat ja kosteuttavat ihonhoitotuotteet, jotka pitävät olosi raikkaana koko päivän!

Tässä on verkkokauppani mistä voi tilata

https://janpetermoilanen.neolifeshop.com/c/ihon-ja-hiustenhoito/

Vierailija

Oon tilannu ebaysta Simple ihonhoitojuttuja. Siinä on sellanen kun triple action-sarja joka on siis herkälle, mutta rasvottuvalle iholle kun yleensä nuo meinaa ainakin minulla kuivattaa ihoa entisestään. Eikä oo kauheen kallis

http://m.ebay.com/itm/Simple-Spotless-Skin-Triple-Action-Face-Wash-150ml...

Näköjään saa suomestakin
https://www.hellimmin.fi/tuote/simpletriple-action-face-wash-puhdistusaine/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat