Ehdotelkaa hyviä elokuvia!

Leffafriikki

Eli ehdotelkaa mulle hyviä elokuvia. Ei mielellään kauhuelokuvia, ja tykkään leffoista joissa on fantasiaa sekä romantiikkaa. Ehdotukset vois myös löytyä popcorn timesta, sillä en omista Netflixiä. Oon kattonu tosi monia leffoja, ja voin itekki listata tähän jotain lemppareita/suosittelen:
Varjojen kaupungit - Luukaupunki, katoin eilen ja se herätti mussa tosi paljon tunteita, joten suosittelen katsomaan. En ole varma englannin kielisestä nimestä, olisko City of Bones?
Kaikki POTC -elokuvat (pirates of the caribbean). Rakastan.
Alice in wonderland (?), katsoin vain Jhonny Deppin takia, mutta totesin että hyvä elokuva.
Twilightit, eniten tykkäsin viimesestä osasta.
Vampire Academy, ihana elokuva.
The maze runner
The DUFF

Ihan varmasti unohdan jonkun tositosi hyvän leffan, koska katon melkeimpä joka päivä jonkun leffan, niin niitä tulee katsottua paljon, joten en muista kaikkia.
Mutta ehdotelkaas silti, katotaan että oonko kattonu ja jos en oo, niin katson, jos kuulostaa kiinnostavalta. Voitte myös kertoa jotain siitä elokuvasta, jos haluatte.

Kommentit (2)

Vierailija

Vilkasehan toki muutkin leffat, joissa Johnny seikkailee! Veikkaan ettet tuu pettymään. ;)

Mun mielestä vanhemmat romanttiset leffat on just niitä parhaimpia, kannattaa kattella netistä TOP50 listoja tms. Ne näyttäisivät olevan aika kattavia. Kun mää en osaa oikeen sanoo niitä parhaita, kaikki kattomani tuntuvat olevan sen verran tasokkaita ja kilpailukyvyttömiä keskenään. ;D

Mites kotimaiset leffat, tuleeko sun niitä katsottua? Kaikenmaailman hömpänpömppäleffat on ihan ykkösiä! Varsinkin Luokkakokous ja 21 tapaa pilata avioliitto on yhet mun suurimmista suosikeista. Jos kaipaat hersyvää naurua ja sitä tunnetta ku tulee suunnilleen pissat housuun, ni kato ehottomasti Luokkakokous.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat