W7 meikit?

piumau

Tilasin W7 tuotteita äskettäin! Tiedän merkin jotenkuten ja tuotteet on perus halppis ok meikkejä.. Itselläkin on pieni luomiväripaletti (in the mood natural nudes) ja luomivärinpohjustusvoide (get set). Oma mielipide noista tuotteista on että, luomivärit on tosi hyviä! Itse pidän tosi paljon.. Sitten tuo luomivärin pohjustusvoide on aika huonoo, ei ainakaan mun mielestä mitään hirveen hyvää. Mutta tilasin nyt tosiaan ystävälle lahjaksi nämä : W7 face shaping contour stix (eli siis korostus/valostus kyniä) ja W7 shape your face contour kit (eli puuterimainen korostuväripaletti). Koitin etsiä noista tuotteista tietoo, mutta enpäs löytänyt kun yhden ruotsinkielisen youtube videon jossa toi contour palette vilahti. :D Joten siis. kehtaako näitä antaa ollenkaan lahjaksi, onko nämä jotain aivan kuraa?. Kaveri siis tosiaan toivoi varjostus/valostus meikkejä ja eipäs rahat riitä anastasian ihaniin paletteihin :(

ps. en ole mikään meikkien asiantuntia tai meikkikoulua käynyt, noi on vaan mun omia mielipiteitä W7 meikeistä.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat