hankala suhde

Pyörällä päästään

Olen seurustellut 3 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa n. 4 vuotta. Aloimme seurustella jo kun tuskin tunsimme toisiamme. Koko suhde tähän asti on ollut sitä, että mies mokailee vähän väliä, minä annan anteeksi ja juttu lakaistaan maton alle. Pettämisestä ei sentään ole ollut kyse, ainakaan minun tietoon. Mieheni ei kannusta minua missään asiassa, jos koulussa oli vaikeaa, hän sanoi että mitäs lähdit sellaiseen koulutukseen, hän ei kehu kauniiksi, ei huomaa edes uutta hiusväriä, ei muista minulle tärkeitä asioita. Silti rakastan häntä, mutta nyt alkaa tuntumaan ettei rakkaus riitä. Meillä on aivan eri moraalit ja arvot elämässä, mutta mieheni mielestä se ei haittaa, eikä hän haluaisi erota kun ollaan oltu niin kauan yhdessä.
Miten ihimeessä pystyn eroamaan kun rakkautta kuitenkin on..pelkkä ajatuskin kuulostaa hirveältä..Vai onko meillä vielä jotain toivoa..

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla oli myös sellainen tilanne, että mies piti minua vähän itsestäänselvyytenä (varsinkin loppuajasta) ja meillä ei ollut mitään yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksen kohteita, vain yhteiset kaverit. Erottiin ja se tuntui tosi tosi pahalta, muutin omilleni ja vielä sen jälkeen yritettiin vähä aikaa. Mies tsemppasi, mutta ei se pitkään kestänyt, koska ei ketään vaan voi muuttaa väkisin. Onneksi tein sitten päätöksen lopullisesta erosta, vaikka välitinkin hänestä :( En nähnyt kuitenkaan tulevaisuutta ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta samat asiat. Onneksi lähdin! Koska nykyinen mieheni on juuri sellainen josta olen aina haaveillut, puuhaillaan paljon yhdessä ja huomioidaan arjen kiireessäkin toisiamme :) Tsemppi sulle! kerranhan täällä vaan eletään 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat