Kavereita Helsingistä & pääkaupunkiseudulta!

frnds

Ajattelin aloittaa uuden oman ketjuni, sillä etsin täältä jo muutama viikko sitten edellisiä ketjuja ja laittelin muutamille viestejä, mutta vain harva sitten vastasi. Ilmoutukset saattoivat olla myös hieman vanhoja joten ei ehkä ole enää yhtä aktiivinen tarve.
Anyways, minä toivon nyt uusia ihmisiä elämääni! :)

Olen 22 vuotias ja asun Helsingissä. Opiskelen toisella paikkakunnalla yliopistossa, joten reissaan paljon muutaman kaupungin välillä. Työt ovat sitten Helsingissä. Etsin suurinpiirtein oman ikäisiäni ihmisiä, joilla on aito kiinnostus tutustua uusiin ihmisiin. Muut kaverini kun asuvat toisilla paikkakunnilla.
Arkena käyn aktiivisesti treenailemassa salilla, opiskelen opiskelen ja opiskelen haha. Aikaa kuluu shoppailemassa, kuten kenelläpä ei. Viikonloppuisin haluan käydä erilaisissa tapahtumissa ja juhlimassa yössä. Tykkään käyttää aikaa huolella laittautumiseen mutta joskus on kiva vaan olla rennosti. Olen innokas lähtemään reissaamaan ja myös sinne olisi hauska saada seuraa!

Mulle voi laittaa mailia aluksi osoitteeseen ruttuh@gmail.com niin jutellaan sit lisää! Voitte myös lisää tähän ketjuun omia mailejanne, niin muut saa myös teihin yhteyden :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat