Olisitko mustasukkainen näistä asioista seurustelukumppanillesi?

Vierailija

Jos seurustelet naisen kanssa, kuvittele asia toisin päin.

1. Miehellä olisi lähes pelkästään naispuolisia kavereita, halailee ja kehuu näitä, myös sinulle. Käy ystävättäriensä kanssa syömässä ja tekee heidän kanssaan juttuja mitä olette yhdessä suunnitelleet tekevänne (esim. käyvän tietyssä ravintolassa syömässä)

2. Mies on eksänsä kanssa ystävä. Kertoo, että hänen eksänsä on hyvä ihminen ja hän välittää yhä hänestä edelleen, mutta vain ystävänä.

3. Mies ei anna ymmärtää somessa, että seurustelee. Mies saa paljon ihailua naisilta, esim. Instagrammissa ja vastaa näihin kommentteihin kiitoksin. Joskus myös yrittää tutustua naisiin, koska "he vaikuttavalta kivoilta"

4. Mies osoittaa hellyyttä muille naisille silittämällä, hieromalla hartioita ja halailemalla.

5. Mies on naispuolisen ystävänsä luona yökylässä.

Ja perustelut kiiitoos! :)

Kommentit (5)

N29

Ajattelin vastata koska uskon että suurin osa ei hyväksy, itse olen varmaan epätyypillisen mustasukaton. Kuulostaa erikoiselta, että miehellä olisi vain naispuolisia ystäviä. Onko jokin syy ettei tule toimeen miesten kanssa? Kun itse en ole mustasukkaista tyyppiä niin tietyillä perusteill hyväksyisin kaikki. Mutta tottakai odotan vastavuoroisesti, että minullakin on samat oikeudet.

1. On ok, mikäli ei kuitenkaan syrjäitä minun kanssani tehtyjä suunnitelmia. Esim jos olemme sopineet menevämme kokeilemaan yhdessä ravintolaan, ei ole ok että ilmoitetaan "kävinkin kaveri-Pirjon kanssa"

2. On ok. Olen itsekin exäni ystävä.

3. On ok. En minäkään somessa toitota parisuhdetilaani. Kehut otan kiittäen vastaan ja voin kehua itsekin muita.

4. On ok, jos mies olisi aina käyttäytynyt näin. Hieman epätyypillistä suomalaisille, mutta jos tälläinen tapaus on niin ok.

5. Edelleen on ok, jos on ollut normaalia toimintaa. Jos nyt yhtäkkiä alkaisi niin voisi epäilyttää.

fkedup

Super fucked up. Luulin ennen seurustelua, että en ole kovin mustasukkainen. Nyt tiedän että olen. En hyväksyisi ja eroaisin mielummin kuin kiduttaisin itseäni tuollaisessa suhteessa. Mielestäni etsii selvästi jotain parempaa ja peittelee sen tuollaisilla selityksillä. Terveisin olen itse tehnyt samoin.

Vierailija

ööm tämä sinun "kumppanisi" ei kunnioita sinua lainkaan. ei ole mitään syytä olla noi läheisiä kenenkään muun miehen kanssa (paitsi sukulaiset). tämä kumppanisi saattaa pettää sinua. sinuna katkaisisin välit. ei mitään kunnioituksen osoitusta.

weeeird

Mun luokalla on yks mies joka on kokoajan kaverityttöjensä kimpussa, juurikin halailemassa ja hieromassa hartioita ja välillä suukottamassa (?!) kaulalle tai poskelle. Ihmetyttää näin jopa sivullisena tuo touhu kun hänellä kerta on uusi tyttöystävä yms. Ja ne tytsyt vaikuttaa olevan aika mielin kielin tämän herran käytöksestä. Tulee vaan mieleen että kuvitteleekohan tyyppi omistavansa jonkun haaremin... Dumppaa tommonen tyyppi.

Vierailija

1. Ei mitään ongelmaa, kerta naiset tietävät että herra on parisuhteessa. Tosin tuo yhteinen tekeminen särähtää pahasti korvaan, saattaisin olla hieman pettynyt jos mies niistä avoimesti minulle kertoisi.

2. Sinänsä hieman epäilyttävä tilanne, meillä kun ei existä muutenkaan puhuta oikeastaan yhtään.  Jos saisi minut vakuutettua ettei heidän välillään ole oikeasti mitään ystävyyttä suurempaa, niin sulattaisin kyllä tilanteen.

3. Miksi edes yrittää olla noin epätoivoinen siinä vaiheessa, kun seurustelee? Kuulostaa tämäkin tapaus aika häiritsevältä.

4. Ei kiitos, hyi. Mun nähden tuollaista ei tarvitse harrastaa enkä halua myöskään tietää.

5. No thank you. Mun mielestä tuo on vaan kaikilla tavoin niin väärin! Herää kaikenmaailman epäilyksiä, varsinkin siinä vaiheessa jos samassa sängyssä toisen naisen kanssa makoillaan.

Ai että olenko mustasukkainen? No kyllä! Välillä saattaa mennä itseltänikin yli hilseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat