Minne Helsingin baariin yksin naista etsimään?

ujo_sinkku_mies25v

Olen töiden takia Helsingissä ainakin tämän talven. Tässä mietin, jos lähtisin Helsingin yöelämään katselemaan, Kertokaa vähän suosituksia, että mihin baariin kannattaisi tällaisen rauhallisemman miehen mennä? Mikä olis sellainen paikka, jonne olis helppo mennä yksin. Ei siis sellainen, jonne mennään valmiilla porukalla istuskelemaan pöytiin. Ite en niin alkosta välitä, että sillä ei ole niin väliä. Rautatieaseman läheisyys plussaa.

Olen siis 25 vuotias mies. Olis kiva löytää nuorta naisseuraa läheisyyden kaipuuseen, varmuudella kuitenkin täysikäistä. Alaikäisiin en haluais törmätä, sillä asioin heidän kanssa töissä. Kertokaa samalla, että millaista pukeutumista suosittelisitte ko. paikkaan näin miehelle. Tyttöystävää en voi oikein hakea, kun en asu täällä pidemmin. Jos nyt vähintään pääsis hitaille vähän pussailemaan....

Kommentit (2)

Vierailija

Sano vaa reilusti et haluut pilluu, koska tääl kuitenki kaikki tietää sen :DD Ja Milliklubille kannattaa mennä. Siellä on jokaisenä viikonpäivänä menoo ja mestahan on tunnettu siitä et siält löytyy seuraa.

ujo_sinkku_mies25v

Joo haluan pillua :) Kertokaa Milliklubista lisää. Minkä ikäistä porukkaa siellä käy, millainen pukeutuminen, onko siellä tanssia vai millaista? 

Olishan se ainakin hyvällä paikalla. Olen tosin kuullut juttua, että juuri tuon mainitsemasi tunnettavuuden takia naiset olisi paenneet ja miesten osuus lisääntynyt. Pitääkö paikkaansa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat