Kiinteytys

Vierailija

Moikka eli oon 16 vuotias tyttö ja tarviin apua laihduttamiseen/kiinteyttämiseen. Olen 153 senttiä pitkä ja painan 60 kiloa. Minulla on tiimalasi vartalo eli kaikki läski kerääntyy tohon vyötärön alapuolelle. Tarvitsisin vinkkejä reisien ja pakaroiden kiinteyttämiseen! Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija

Sori nyt vaan mutta oot vielä sen verran nuori etten suosittele sulle laihdutusta vielä. Se saattaa nimittäin vaarantaa pituuskasvun. Oon ite kans vaan 156 ja tiiän etten kasvanut teininä normaalisti, koska urheilin tosi paljon ja söin liian vähän. Olin jos seiskalle mennes melki niin pitkä ku nyt. Eli kantsii oottaa pari vuotta ennen ku alat laihduttaa. Max kolme kertaa viikossa liikuntaa, niin toki kiinteytystä varmaan tapahtuu. Mut syö kuitenki vähintään sen verran ku normaalisti. Ja nyt 24-vuotiaana sain mun ekat otsarypyt keväällä, ku olin vähähiilaridieetillä ja laihdutin 7 kg. Eli ei oo mulla ainakaan varsinaisesta laihdutuksesta mitään hyvää sanottavaa. Ps. Miehet tykkää tiimalasivartalosta eikä mistään kamalista ja miehekkäistä fitness-pimatsuista :)

Laihduttaja
Seuraa 
Liittynyt2.1.2016

Kiitos vastauksesta ja vinkistäsi!:) Mutta pelkäämpä että en enää kasva, olen aloittanut tupakoinnin hyvin nuorena (lopettanut jo) en ole ole kasvanu tästä jo pitkään aikaan. Vanhenpanikin ovat melko lyhyitä nii se on varmaan ollut suurin syy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat