En tule koskaan löytämään kunnon miestä

Vierailija

Olen ollut melkein vuoden sinkkuna ja tässä kuukausien aikana mulla on vain vahvistunut se tunne, etten tule löytämään kunnollista miestä. Tiedän että vuosi ei ole pitkä aika ja olen vielä nuori mutta olen jo luopunut toivosta. En pysty enää luottamaan miehiin koska olen joutunut pettymään niin monta kertaa.
Tapailin yli kuukauden yhtä miestä joka tuntui hyvältä ja meillä oli mielestäni mukavaa yhdessä, mutta lopulta hän paljastui valehtelijaksi ja taisi vain leikkiä tunteillani.
Baarissa useimmiten miehet tulevat juttelemaan ja saan heiltä seuraa mutta ei kukaan halua tutustua minuun itseeni, heille riittää vain se yhden yön juttu. Olen mielestäni ihan perus nätti, saan miehiltä kyllä kehuja ainakin baareissa, mutta luultavasti he yrittävät vain iskeä.
Minulla ei ole edes kauheasti ystäviä joille voisin jutella joten tunnen itseni usein niin yksinäiseksi ja tuntuu että elämä valuu hukkaan.

Exiini olen tutustunut netissä, joten epäilen että nykyäänkään löytäisin tosi elämästä miestä, enkä netistäkään jaksa etsimällä etsiä.

Harmittaa koska olen avoin, iloinen, luotettava ja meneväkin aina välillä ja osaan pitää hauskaa mutta miehet eivät jaksa minua yhtä iltaa pidempään. Tai jos jaksavat niin olen hetken helpotusta vain. Haluaisin niin paljon muutakin...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat