pelottavat sivuoireet ?!

epätoivoinen

Ihan alkuun, olen laihtunut n.8-9kg viimeisen kahden kuukauden sisällä. (paino 61.7->53kg ja pituus 163cm) Viimeisin yhdyntäni tapahtui 17.10 kondomin kanssa eikä mitään ongelmia ollut, ei ollut kortsu rikki. Kuukautiset tulivat laihtumisen alkamisen (ja myös viimeisimmän yhdynnän) jälkeen 2vkoa myöhässä, mikä on ymmärrettävää. Aivan normimenkat oli muuten, noin 7pvää kesti mut vähän kivuliaammat vaiks mul on ain ollut kipeät.
Nyt ei ole menkkoi kuulunut ja ne on 1kk myöhässä. Hain pillerit pari kuukautta sitten ja käskettiin aloittamaan seuraavana vuotopäivänä, no aloitin ne tuossa 2 iltaa sitten ilman menkkojen alkua kun en ehdi niiden alkamista nyt odotella enkä halu lihoa takasin jotta ne tulisi ja kun pitäisi syystä x ehtiä tottumaan pilsuihin. Toisen pillerin oton jälkeen (otin pillerin illalla, merkki stefaminelle) yöllä hankaluuksia vessassakäynnissä, oli meinaan niin huono olo että oksetti. Aamulla sama, olin vitivalkoinen, oksetti, maahan makaamaan jottei heikottaisi niin kovaa. Hetken päästä tästä pyörryin ja kaaduin maahan.
Kysymys siis kuuluu;
mistä johtuu?
a) olenko raskaana
b) laihtuminen ja pillerit huono yhdistelmä
c) pillerit eivät sovi minulle
d) en aloittanut kierron ensimmäisenä päivänä
e) normaaleja sivuoireita aloituksessa?

Pillerienkäyttäjät auttakaa jookos olen pulassa!!
Ja kyllä teen testin huomenna ja soitan neuvolaan

Kommentit (1)

Vierailija

Toisaalta jos oot laihtunut, niin aliravitsemus on vaan siirtäny menkkoja. Sanosin, että lopetat nyt pillerit ja ootat, että menkat tulee. En usko, et oot raskaana, koska oksentelu ja heikotus oireet olis pitänyt tulla aikasemmin. Käyttöohjeille on kyllä syynsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat