Kämppis hakusissa Helsinkiin! :)

anikaoo

Olisko täällä ketään vailla kämppistä Helsingissä helmi-maaliskuulta lähtien? Olen itse 21-vuotias tyttö Tampereelta ja muuttamassa Helsinkiin töiden ja vähän muidenkin syiden perässä ja vuokrat on niin kalliita että ajattelin kimppakämpän olevan järkevin vaihtoehto. :) Vietän tällä hetkellä välivuotta opiskeluista ja luen kevään aika paljon pääsykokeisiin, joten mut tulis näkeen paljon nenä kiinni kirjassa. :D Mut kämppiksen kanssa olis kiva kans viettää aikaa aina kun kerkeää ja olis just kiva et tää tyyppi olis sellanen jolle vois puhua kaikesta ja ihan ystävystyäkin.
Voisin kuvailla itseäni tosi sosiaaliseksi ja helposti lähestyttäväksi ihmiseksi, tuun hyvin kaikkien kanssa toimeen ja oon ihan hauska tyyppi. Mulla on aiempaa kokemusta kämppisasumisesta eikä siitä kyllä oo mitään moitittavaa, sopi mulle itselleni ainakin tosi hyvin. En tupakoi enkä omista lemmikkejä (ainakaan tällä hetkellä :D) ja oon mielestäni siisti. Lemmikit kämppiksella ei haittais.
Ota yhteyttä muhun jos kiinnostuit, s-postiin annsp94@gmail.com niin voidaan vaikka yhdessä katsellä sopivaa kämppää ja jutella enemmän! :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat