Ensimmäinen kerta: haluaisin mutta en pysty.

hauli

Olen hieman yli parikymppinen nainen, ja aloin vast'ikään seurustelemaan ensimmäistä kertaa. Olemme miehen kanssa tunteneet noin viisi kuukautta, ja siitä ajasta seurustelleet noin kuukauden. Suhteessamme on paljon hyväilyä ja koskettelua, ja itse olen tyydyttänyt miestä myös käsin. Emme kuitenkaan ole harrastaneet vielä seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä, eli emme ole olleet yhdynnässä. Mies on antanut ymmärtää että haluaisi edetä, mutta ei siis millään tavalla painostanut minua seksiin. Itsekin haluaisin kovasti mennä jo asiassa eteenpäin, sillä koen että tämä mies on viimein sen arvoinen jonka kanssa haluan kokea ensimmäisen kertani, ja koen olevani hommaan valmis. Kuitenkin joka kerta kun hyväily ja suutelu alkaa mennä kiihkeämmäksi ja mies alkaa siirtää kättänsä housujeni sisään, menen täysin lukkoon enkä pysty jatkamaan ja siirrän käden pois. Mies on huolehtinut omasta nautinnostani tästä huolimatta muulla tapaa, eli mitään yksipuoleisesta tyydyttämisestä suhteessa ei ole kyse. Mies on myös luojan kiitos lopettanut heti tämän kaltaisen etenemisen huomattuaan reaktioni, mutta varmasti ihmettelee miksi en halua jatkaa.

Tähän jarrutteluun minulla on muutamakin eri syy. Yksi on se että olen vielä neitsyt, ja häpeän sitä vaikka tiedän ettei tarvitsisi. En ole harrastanut koskaan seksiä, sillä olen halunnut odottaa seurustelusuhteeseen saakka. Muutamia tilaisuuksia seksiin on aiemmin ollut, mutta olen tietoisesti niistä kieltäytynyt. Seksi on minulle sen verran iso ja tärkeä asia, etten halua kokea sitä kenen tahansa satunnaisen miehen kanssa, enkä varsinkaan ensimmäistä kertaani. Eka kerta ja seksi ajatuksena lähinnä jännittää, mutta ei ahdista. En liiemmin pelkää kipua enkä koko toimistusta itsessään, vaan lähinnä sitä etten osaa. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, ja pelkään näyttäväni typerältä miehen silmissä. Neitsyys nyt kuitenkin tuntuu pienimmältä ongelmalta...

Pahin ongelma on nimittäin tämä: olen epävarma ulkonäöstäni, Minulla on hieman ylimääräisiä kiloja, mutta en ole kuitenkaan kaukana normaalipainosta. Tulen kyllä kilojeni kanssa itse toimeen suht hyvin, mutta ongelma niistä muodostuu siinä vaiheessa kun pitäisi näyttäytyä alasti miehen edessä. Naisten kanssa esimerkiksi saunailloin alasti oleminen taas ei ahdista lainkaan, ainoastaan miesten. Tämä juontaa kai juurensa kouluajoilta, jolloin olin luokkani poikien taholta koulukiusattu ulkonäköni vuoksi. Ikävä kommentointi ja selän takana supiseminen olivat jatkuvaa, ja aloin hävetä kilojani. Minun on hankala kuvitella että kukaan mies voisi aidosti pitää ulkonäöstäni, ja tästä syystä jopa poikaystäväni seurassa alasti oleminen ahdistaa minua. Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, ja vaikka luotankin häneen monissa asioissa ja olen kertonut hänelle enemmän itsestäni ja asioistani kuin monille ystävilleni, tässä asiassa ns. luottamuspula nousee esiin. Pelkään etten kelpaa tällaisena, ja että mies pettyy nähdessään minut täysin alasti. Rintani hän on jo nähnyt ja niitä hyväillyt, mutta jotenkin ahdistaa riisuuntua hänen eteensä täysin.

Toinen asia mikä liittyy merkittävästi tähän ensimmäiseen, on se että olen epävarma millainen karvoitus olisi hyvä: ajanko kaiken pois vai siistinkö vaan bikinirajat? En halua miehen ajattelevan etten pidä huolta alapäästäni, jättämällä sinne kamalan puskan. Olen sheivaillut alapäätäni välillä, ja epilaattorin oston myötä myös epiloinut, mutta ongelmaksi ovat muodostuneet sisäänpäin kasvaneet karvat ja niiden synnyttämät punaiset näppylät. Olen koittanut rasvata ihoa sheivaamisen jälkeen bepanthenilla, sekä puhdistaa sitä desinfiointiaineella ennen ja jälkeen sheivauksen. Olen kokeillut myös rfsu:n ihokarvan ajolle tarkoitettuja sheivausgeelejä ja after shaving geelejä, myös sitä jonka pitäisi estää karvojen sisäänpäin kasvun. Nekään eivät ole kuitenkaan auttaneet. Näppyjä on eniten nivusissa, sekä muutama isompi häpykummun päällä. Ne ovat todella ruman näköisiä ja tuntuvat kyllä selvästi sinne katsomattakin, mutta eivät kipeitä. En tiedä mitä mies niistä ajattelee, ja pelkäänkin hänen pitävän minua jotenkin epähygieenisenä niiden vuoksi. Ei tekisi mieleni alkaa selvittää hänelle etukäteen jostain sisäänpäin kasvaneista karvoista seuraavan kerran kun hommat alkavat mennä intiimeiksi... menee halut molemmilta. Luultavasti kuulostan todella lapselliselta miettiessäni tämmöistäkin asiaa, mutta en tiedä sitten.

Mies on kuitenkin sanonut ettei muuttaisi minussa mitään ja riitän mainiosti hänelle tällaisena kuin olen. En silti tiedä. Pelkään että menen miehen kanssa sänkyyn ja sen jälkeen minut jätetään, eli pelkään olevani pelkkä pipari hänelle. Olen tullut aiemmin "jätetyksi" muutaman säädön taholta, kun kieltäydyin seksistä toisten treffien päätteeksi, ja saanut tästä sitten ilmeisesti traumat. En tiedä kumpaa pelkään enemmän: sitä että mies siirtyy seuraavaan saatuaan minulta seksiä, tai sitten hän lähtee kun ei jaksa odottaa että seksiin asti päästään.En tiedä itsekkään miksi pelkään noita asioita, kun kuitenkin suhteemme on mielestäni hyvällä pohjalla, juttelemme asioista paljon ja halaillaan, suudellaan ja ollaan paljon lähekkäin. Myös näiden meidän välillä olleiden intiimien hetkien jälkeen mies haluaa halailla ja muuta, eli ei ryntää heti tulemisensa jälkeen suihkuun tai rupea nukkumaan. Kai tämäkin kertoo että haluaa muutakin kuin pelkkää seksiä? Seksistä on myös jonkin verran juteltu, mutta lähinnä vaan keskusteltu siitä että haittaako miestä etten ole vielä halunnut edetä käsipeliä pidemmälle (> on kertonut ettei haittaa ja jaksaa kyllä odottaa kunnes olen valmis). Luulen kyllä hänen ehkä jo arvanneen että olen neitsyt, mutta haluaisin kuitenkin keskustella siitä hieman ennen kuin siinä hetkessä kun ollaan viimein aktiin ryhtymässä.

Mies on minua muutaman vuoden vanhempi, eikä hänelläkään ole takanaan seurustelusuhteita. Muusta en sitten tiedä minäkään, eli en tiedä onko hänelläkin vielä poikuus tallella. Hänen kokemattomuutensa ei haittaisi kyllä itseäni pätkääkään, olisin vain tyytyväinen ja varmasti omatkin paineeni vähenisivät. En tiedä mitä tekisin. Miten kerron miehelle että olen vielä neitsyt, ja kannattaako epävarmuudesta ulkonäön suhteen kertoa? Ja vinkit karvoitusasiaan liittyen ovat tervetulleita, mikä auttaa näppyihin?

Kommentit (1)

Tuttu tunne on

Kuulostaa tutulta! :)

Olen sitä mieltä, että hermoilet ihan turhaan, mutta se on tietysti ihan ymmärrettävääkin. Sinun kohdallasi voisi varmasti olla paras, että kerrot poikaystävällesi suoraan, että sinua jännittää ja vähän pelottaakin. Hän tietää sitten, miten edetä. Ja voihan olla, että häntäkin jännittää, vaikkei sitä näytäkään! :)

Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat