mitä tää mies haluaa musta?

naikkeliini

Tutustuin tossa alkusyksystä mieheen joka oli bongannu mut samasta opiskelupaikasta. Oltiin ensin ihan vaan kavereita, ja alettiin nähdä toisiamme ihan vaan huvikseen tosi useinki. Yhtenä kertana menin sitte hänen luokseen yöks ja päädyttiinki siinä sit sänkyyn. Hän sit kyseliki että mikä tää meidän tilanne nyt on ja kerto olleensa kiinnostunu iha alusta lähtien. Mä taas en osannu vastata mihinkää mitään. Pikkuhiljaa munki tunteet alko kuitenki syvenemään. Jonku aikaa kulu ja hän sanoi että olettaa mun olevan nyt hänen kanssaan ihan tosissaan ja niinhä mä oon ollukki. Kulu taas vähän aikaa ja aloin huomaamaa aina välillä pientä etäisyyttä, ei puhuttukkaan päivittäin enää niin paljon. Ajattelin tän olevan ihan normaalia. Nyt tilanne on kuitenkin sellanen ettei puhuta enää oikeestaan ollenkaan. Vähän aiemmin mies aina välillä laitto illalla viestiä että on ikävä ja haluaa nähdä mua mahdollisimman pian (nykyään sit puhutaanki tosi harvoin). Sovittiinki usein tiettyjä päiviä mut kuinka ollakkaan, hänestä ei sinä päivänä kuulunu mitään ja jos kysyin asiasta niin hänellä olikin töitä tms. Kuitenki mun pitäis aina pitää aikatauluista kiinni enkä sais unohtaa mitään. Vaikka mies on tällänen niin aina sillon kun nähdään, hän on ihan erilainen. Oonki alkanut miettimään et oliko toi kaikki hänen ihastumiset sun muut kusetusta, haluaako hän vain seksiä vai mikä tää juttu on. Ihan joka kerta ei nähdessä harrasteta seksiä mut melkeenpä aina silti. Ja nykyään ei enää edes käydä missään yhdessä, esim. kaupassa vaan ollaan jommankumman meidän luona. Jos kysyn asiasta niin vastaus on ettei hänen tunteet oo mihinkään kadonnu ja että hän on vieläkin ihan samalla mielellä, (Tähän lisäksi hän vielä kertoo syitä käytökselleen, enkä oikeen tiiä pitäiskö uskoa.) kun ei siltä vaikuta. En tiedä mitä pitäis tehdä.. En halua jättää häntä kun rakastan ihan oikeesti mutten jaksa tälläistäkään enää kauaa. Koko ajan tosi epävarma fiilis ja ahdistus siitä miten outo toinen on, paitsi just sillon ku ollaan nähty; sillon tuntuu siltä ku oisin pari päivää maailman onnellisin nainen. Miten tässä nyt pitäis toimia..

Kommentit (2)

Primenumber
Seuraa 
Liittynyt19.12.2015

Voisko kyseessä olla ihan klassinen pakokauhu omia tunteitaan kohtaan, miehillä kun pahimpia painajaisia taitaa olla se että tajuaa oikeasti olevansa sitoutumassa johonkin? Varuillaan kannattaa ehkä jossain määrin olla. Ootko kokeillu lämmittää tilannetta uudelleen, esim vaan täräyttää että nyt lähetään sinne ja tonne kahdestaan koska sä haluat. Siinä sitä aikaa tulisi taas vietettyä kahdestaan muutenkin kuin seksin muodossa, ja kaikki puheet kyllä paljastuvat totuuksiksi tai valheiksi kun ollaan yhdessä.

Yksi optio, eikä varmaan ihan huono sellainen, olis vaan nostaa kissa pöydälle ja sanoa tälle miehelle se mitä oot just sanonut tossa viestissäkin. Mun mielestä sulla on oikeus vaatia "tyttöystävän asemaa" koska pelkkä kiertely ja kaartelu että juu ollaan vakavissaan ja kyllähän mä susta tykkään jättää vaan inhottavan epävarmuuden! Jos se on alusta asti ollut kiinnostunut ja on munaa vaatia sua olemaan tosissaan niin sietäisi tehdä se sama. Tai ainakin kyetä puhumaan ajatuksistaan asiaan liittyen suoraan. Parhaimmassa tapauksessa kunnon keskustelu syventää teiän välistä luottamussuhdetta ja kaikki on hyvin. Huonoimmassa tapauksessa... no tiedät varmaan itsekin, mutta usko pois: laastarin repäisee mielummin kerralla irti kovaa kuin hitaasti kiduttaen.

Menipä sekavaksi, tiedä oliko tästä mitään iloa tilanteeseesi. Pysy nainen lujana!

naikkeliini

Primenumber kirjoitti:
Voisko kyseessä olla ihan klassinen pakokauhu omia tunteitaan kohtaan, miehillä kun pahimpia painajaisia taitaa olla se että tajuaa oikeasti olevansa sitoutumassa johonkin? Varuillaan kannattaa ehkä jossain määrin olla. Ootko kokeillu lämmittää tilannetta uudelleen, esim vaan täräyttää että nyt lähetään sinne ja tonne kahdestaan koska sä haluat. Siinä sitä aikaa tulisi taas vietettyä kahdestaan muutenkin kuin seksin muodossa, ja kaikki puheet kyllä paljastuvat totuuksiksi tai valheiksi kun ollaan yhdessä.

Yksi optio, eikä varmaan ihan huono sellainen, olis vaan nostaa kissa pöydälle ja sanoa tälle miehelle se mitä oot just sanonut tossa viestissäkin. Mun mielestä sulla on oikeus vaatia "tyttöystävän asemaa" koska pelkkä kiertely ja kaartelu että juu ollaan vakavissaan ja kyllähän mä susta tykkään jättää vaan inhottavan epävarmuuden! Jos se on alusta asti ollut kiinnostunut ja on munaa vaatia sua olemaan tosissaan niin sietäisi tehdä se sama. Tai ainakin kyetä puhumaan ajatuksistaan asiaan liittyen suoraan. Parhaimmassa tapauksessa kunnon keskustelu syventää teiän välistä luottamussuhdetta ja kaikki on hyvin. Huonoimmassa tapauksessa... no tiedät varmaan itsekin, mutta usko pois: laastarin repäisee mielummin kerralla irti kovaa kuin hitaasti kiduttaen.

Menipä sekavaksi, tiedä oliko tästä mitään iloa tilanteeseesi. Pysy nainen lujana!

Ehkäpä saattaiskin olla mahdollinen toi pelko sitoutumista kohtaan (nyt kun käyn miettimään ni tais mainita tutustumisen alkuaikoina ettei halua kenenkään kanssa mitään parisuhdetta, ja itsehän hän alkoi mua "lämmittelemään" eli halus olla enemmänki kun kavereita)

Tota en oo kyllä testannu, enkä tiiä mitä siitä tulis. Jos toinen ei halua lähtee ni vaikeehan siinä on lähtee väkisin raahaamaan, eikä kyllä ois kivaa kellään jos pakolla joutuis tulemaan mukaan :D

Kissa pitäs tosiaanki nostaa pöydälle mutta kuinkas senkään sit tehdä.. Miehellä ei aikaa nähdä (omien sanojensa mukaan) ja puhelun/viestien välityksellä en haluis tällasta hoitaa.

Niin ja kiitos, oli kyllä iloa! On edes jonkunlainen kuva siitä miten ehkä toimia tän miehen kanssa.

- Niina

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat