Aivan ihmeellinen käytös

epätoivoinen

Tarvisin nyt ulkopuolisten apua, kertokaa kiltit miltä tää teistä kuulostaa!

Yks mies oli joskus vuosia sitten ihastunut muhun, siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska seurustelin. Jokin aika sitten alettiin uudestaan juttelemaan ja hän ehdotti tapaamista.
Hän sano heti että on tosi huono tekstaamaan, kännykkä on kyllä koko ajan hollilla mutta ei jaksa vastailla. Viesteihin saattaa vastata monen tunnin viivellä, vasta seuraavana päivänä tai ei ollenkaan. Nähdessämme vakuuttelin itelleni että se vaan on sellanen kun kasvotusten on kuitenkin niin mukava. Kuitenkin outoa että jos on kiinnostunut niin luulis että ois kiinnostunu kyselemää toisen kuulumisia jne, mutta ei.

Nähtiin ekan kerran, hän halus nähdä pian uudestaan ja ekan näkemisen jälkeen pisti heti viestiä. Nähtiin toisen kerran ja sillonki halus nähdä heti seuraavana päivänä niinku nähtiinki. Sillon illalla tuli viesti että voisko hän tulla mun luo nukkumaan. No sitten hän hetken päästä ei enää vastaillutkaan eikä miestä näkynyt. Hällä oli kuulemma menny omissa hommissa niin myöhään ettei tullut, mut ei ilmottanut mitään.. Sitten piti nähdä parin päivän päästä, siinä viestiteltiin mut yhtäkkiä lopetti taas vastailemisen. Seuraavana päivänä sano että hän kusi hommat ja aatteli et suutuin ni ei viittiny enää laittaa mitää viestiä.
Yritettiin sopia uutta näkemistä, ihan vaan koska halusin puhua asiat läpi ja selvittää mistä täs on kyse. Hänkin sanoi että tottakai voidaan puhua. Mut pariin päivään ei sopinut. Sit oltais ihan oikeesti nähty, hän sano että voin tulla sen luo mut mä ite en päässy just sillon, hetken päästä soitin että tulisin mut hän ei enää ehtinykkää, hänen piti soittaa kun sopii mut ei kuulunu enää mitää. Seur päivänä sovittiin taas uus näkeminen, olin jo melkein siellä kun hänellä olikin muuta mut ei pitäny kestää kauaa. Siinä hän kyllä viestitteli hetken aikaa ihan normaalisti, kunnes ei taas kuulunu mitään eikä vastannu soittoonkaan.

Joo, idiootti olen minäkin, mut haluisin vaan tietää miks se pelleilee mun kanssa noin, miks sopii näkemisiä jossei aio nähdä, ja miks kysy yöks tulemista? Tuskin mistään seksistä kyse koska ei noina muutamana kertanakaan yrittäny mitään, ei edes koskettanu tai suudellu mua... Ja tietysti mä ihastuin ihan korviani myöten heti.

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla oli yhen jätkän kanssa vähän samanlainen tilanne... Tapailtiin vähän yli kuukausi ja alussa mies soitteli, laitto viestejä ja ehdotti tapaamisia. Jäi yöksi kolmannella tapaamisella joten ajattelin ettei ainakaan seksin perässä ole... Melko alussa, varmaan yli viikko sen jälkeen kun oltiin tapailtu säännöllisesti, mies alkoi tekemään mulle ohareita. 2 viikon aikana teki varmaan vähintään 5 oharit. Tää sai mut ahistumaan koska en tiennyt onko hän oikeasti kiinnostunut ja keksiikö vain tekosyitä. Aina hänellä kuitenkin oli joku syy miksei pääsekkään näkemään. Minä tyhmä uskoin kaiken! Hän melkein ikinä ilmoittanut jos ei pääsekkään vaan monta tuntia saatoin odotella häntä turhaan, kunnes jossain vaiheessa hän saattoi soittaa tai minä itse kysyin miksei tulekkaan.

Jossain vaiheessa tuli puheeksi minun edellinen exäni jonka tämä mies tuntee, mutteivat ole kavereita tms. Mies alkoi kertomaan exästäni asioita jotka olivat muka tapahtuneet yli vuosi sitten, kun oltiin vielä yhdessä. Väitti että näki exäni pussailevan toista naista ja että on varmasti pettänyt minua. Tuo tuntui vaikealta uskoa mutta suhteessamme luottamus ei ainakaan loppuvaiheessa ollut mitenkään hyvä, joten uskoin miestä koska kertoi kaiken niin tarkkaan ja yksityiskohtaisesti, joten en ajatellut että mies keksisi päästään asian.

Myöhemmin juttelin exäni kanssa niitä näitä kunnes keskustelu ajautui menneisiin tapahtumiin ja aloin syyttämään häntä mitä oli tehnyt yms. Exä vaati saada tietää keneltä olen asian kuullut koska ei todellakaan ikinä pettänyt minua. Lopulta sanoin miehen nimen ja tällöin exäni avasi silmäni miehen suhteen.

Mies olikin valehtelija eikä suostunut asiaa myöntämään kun otin asian puheeksi hänen kanssaan. Hän todennäköisesti valehteli lähes kaikesta, joten mihinkään hänen sanomaansa en voi luottaa. 

Myöhemmin huomasin että hän on tinderissä, vaikka tapailumme aikana hän sanoi että poisti tinderin minun takiani. Niin tein minäkin, koska olin ihastunut häneen ja sinisilmäinen...

Kaikki ne oharit ja tekosyyt mitä hän keksi olivat varmasti valetta. Todennäköisesti jo uusi/ uusia naisia pyörityksessä hänellä...

En tiedä miten voin enää luottaa miehiin kun tuokin oli varmaan vain esitystä miehen osalta. Tuskin ikinä oli tosissaan mun kanssa.

Sinuna kysyisin mieheltä suoraan missä mennään. Toisaalta jos se on patologinen valehtelija kuten minunkin tapailemani mies, niin ei se mitään myönnä vaan vetoaa kiireisiin/töihin ettei pidä yhteyttä. Jos tuota jatkuu vielä kauan niin miettisin kahdesti ennenkuin jatkan, koska kyllä miehestä huomaa jos se on kiinnostunut, ei kukaan ole niin kiireinen 24/7 ettei ehtisi minuutin puhelua vaikka soittaa ja kysyä kuulumisia. Ei tietysti kaikki ole valehtelijoita enkä yleistä, mutta silmänsä kannattaa pitää auki ja miettiä millaista käytöstä jaksaa katsella.

epätoivoinen

Kiitos vastauksesta! Ikävä kuulla, pystyn hyvin samaistumaan..
Mä pistin hälle viestin että voisko vaan sanoa suoraan että ei ole kiinnostunut niin jätän rauhaan. Ei vastausta. Seur päivänä kysyi missä meen, vastasin jonka jälkeen ei taas ole kuulunut mitään.

Vierailija

Mulla kävi niin että tää eräs joka oli kuullut minusta kiinnostui jonka jälkeen sitten kaverini piti illanistujaisia johon tää eräs tuli siitä sitten mentiin kaveriporukalla hänen kaverin luokse ja oli niin myöhään ja kaikki olivat juoneet paitsi minä niin hän päätyi mun asuntoon nukkumaan ja mun piti lähteä alunperin sieltä mutta oli niin myöhää niin hän ehdotti että jäisin ja mitään ei tapahtunu eikä hän edes yrittänyt, hän pyys numeroa seuraavana päivänä ja juteltiin sillon tällöin (muo ei kauheesti kiinnostanut), nähtiin sitten jossain kohtaan pikasesti ja hän kirjotti sen jälkeen että oli kiva nähdä niin minä ehdotin sitten että nähtäis kunnolla ja nähtiin sitte käytii syömässä ja hän koko ajan kehuili ja miten "meillä" ei ole kiire mihinkään yms...? Kutsui muo vaimoks ja kaikkee :D Sen illan jälkeen se ehdotti että tulis mun luokse katsomaan leffaa tai jotain ja eise lopulta tullukkaan mutta ilmotti siinä samana iltana. Jouduin sit n. vkon jälkeen yhen työn takia soittamaan hänelle ja hän ehdotti sitte että tulis mun luokse olin että joo miten vaa, hän ei ilmoittanut tai mitään ja vasta seuraavana pvnä päivällä ilmotti miks ei voinut tulla... Sinä pvnä ehdotin leffa iltaa ja hän suostui mutta ei tarkallee sovittu päivää mut menin sit pv enne sanomaa että sopisko torstai ja ei se sit ikinä vastannu mulle.. Kattos viestin mut ei ikinä vastannu XD Oon yhä ihmeissäni, enkä siis oo kirjottanu senjälkeen hänelle ollenkaan oon vaa antanu koko asian olla 😂

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat