Kavereita uudeltamaalta/Whatsapp ryhmä

Vierailija

Heippa :)

Täällä olis 23 vuotias tyttö uudeltamaalta [ Hyvinkäältä ] joka kaipaisi uusia ystäviä/tuttavuuksia elämäänsä. Haluaisin seuraa niin leffaan/shoppailuun/biletykseen tai mihin ikinä keksittäiskään lähteä mutta myös koti iltoihin milloin vois katsoa leffaa ja höpistä tyttöjenjuttuja. Olen luonteeltani huumorintajuinen ja hieman myös hupsu, mukava joka tulee ihmisten kanssa toimeen ja jotkut on sanonu että järkeäkin löytyy eli ois myös kiva saada ihminen jonka kanssa vois höpistä niitä näitä ja joskus syvällisempiäkin asioita elämästä. Myös jos jollain olisi kiinnostusta niin voisi perustaa Whatsapp ryhmän mihin kaikki halukkaat voisivat liittyä ja sitä kautta voisimme kaikki tutustua toisiimme

Jos yhtään kiinnostuit tekstistä niin laittele viestiä kaisaa91@luukku.com tai vastaile alas kommentilla niin vastailen sulle takasin :)

Kommentit (5)

Vierailija

Moikka! Haluaisin tutustua myös uusiin ihmisiin Helsingistä/Pääkaupunkiseudulta. Muuttanut tänne neljä vuotta sitten ja on ollut vaikeaa saada ystäviä kun en opiskele ja harvemmin tulee biletettyäkin nykyään :D

Mulla on siis melko terveelliset elämäntavat, käyn salilla ja syön terveellisesti. Välillä tykkään kuitenkin käydä ulkona/yökerhoissa, mielummin sitten kunnolla kuin vähän kääntymässä :) Kaikki illanistujaiset jne olis kivoja! Olen 24 vuotias. Oon myös tosi kiinnostunut kauneudesta ja muodista. Sposti mileyyy@suomi24.fi (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat