Tulkaa kertomaan vasta eronneelle positiivisia mietteitä sinkkuelämästä ja miksi olet sinkku?

hukassa

Olen vastikään eronnut kuuden vuoden suhteesta ja tällä hetkellä on rankkaa. Rakastamme edelleen exän kanssa toisiamme mutta emme vaan voi jatkaa, se ei onnistu eikä ole onnistunut enää pitkään aikaan.

Nyt kun todella tarvitsisin niitä positiivisia mietteitä sinkkuudesta ja kannustus puheita tuntuu että joka lööppi huutaa vaan asioita parisuhteen puolesta ja että ihan joka ikinen ympärillä olija seurustelee.
Ilman omaa kultaa ja meidän harrastuksia ja arkea kaikki tuntuu tyhjältä enkä tiedä mite olla yksin.
Oltiin niin pitkään kaksin, ei ketään kehen mennä ihan kiinni yöllä ja kenen kanssa aloittaa uusi viikko ja tehdä jo viikonloppu suunnitelmia.
Olin 20 kun aloitettiin seurustelu ja nyt 26, tuntuu että olen liian vanhakin enää ikinä löytämään ketään.

Mikä on sinun syysi miksi olet sinkku tai minkä luulet olevann se syy?
Kerro myös kauanko olet ollut sinkku ja ikäsi

Kommentit (2)

Vierailija

Mullakin loppui vasta yli 3 vuoden suhde. Oon 24. Meillä sama tilanne eli tunteita on vielä mutta yhteinen onnellinen tulevaisuus ei oo mahdollinen..
Itse ainakin yritän miettiä tätä helpotuksen tunnetta (meidän suhde oli jo pitkään aika huono..) vaikka tottakai pahaltakin tuntuu. Mutta siis, on ihanaa miettiä että voin aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä, hankkia oman asunnon ja sisustaa sen, elää miten itse haluan ja keskittyä omaan hyvinvointiin jne.
Tsemppiä! Ja et todellakaan oo vielä liian vanha löytämään ketään! :)

Vierailija

Mulla "se" ensimmäinen suhde menossa, 5 vuotta suunnilleen oltu. Jotenkin vaan alkanut hiipiä ajatuksia ja tuntemuksia ettei tää oo sitä mitä haluan. Ja ikää tosissaan 23v. Koskaan en ole yksin asunut, suoraan kotoa tämän kaa yhteen. Hän on jäänyt valehtelusta kiinni, muttei suoranaista pettämistä ole ollut.  Olen tosi suorasanainen ja sanonut monta kertaa että alkaa olla mitta täynnä. Mutta kuitenkaan, en osaa erota, muuttaa pois yms. Miten uskallan tehdä sen ja tulenko toimeen sitten omillani? Osaako sitä pitkän suhteen jälkeen enää heittäytyä uuteen taikka edes tutustua uusiin ihmisiin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat