VIPit ruskettuvat turvallisesti

Sivut

Kommentit (27)

unak

Kyllä kelpaisi saada aurinkorasvaa tälle hipiälle. Sitä tuntuu näissä ihanissa helteissä nimittäin kärähtävän lähes poikkeuksetta kun ulos astuu.

Trixie82

Toivottavasti onni olis myötä, tähän nahkaan kun saa tuota rasvaa upottaa jos jonnin paljon kun heti kärtsää. Mut onneksi kuitenkin maltilla osannut aina ja säästynyt pahimmalta punoitukselta.

Kyynelpisara

Olis kyllä mullekin tehokasta tuollainen aurinkorasva; tänä kesänä on tullut jo kerran poltettua jalat pahasti ja se teki kyllä monta päivää kipeää. Auringon UV-säteilyn vaarallisuus on jälleen pinnalla, joten hyvä rasva olisi poikaa.

Gerbbu

Onni oli myötä kyllä ja heti piti päästä kokeilemaan. Voide vain levittyi hiukan liian epätasaisesti ja lopputuloksena seuraavana aamuna erittäin rumat ruskeat täplät. Onneksi en naamaan kokeillut,(enkä kyllä aio kokeillakkaan). Täytyy vaan tyytyä auringossa kärvistelyyn, jos ruskettua haluan.

valerie

Eilisen illan juuri kärvistelin palaneiden olkapäiden ja rintamuksen kanssa, joten reilulla suojakertoimella varustettu aurinkorasva tosiaan tulisi tarpeeseen.
Eipä nämä ailhaiset suojakertoimet paljon auttele miun herkkää ihoani..

Vanilla

Itse palan hyvin nopeasti auringossa ja matka ulkomaille olisi kuukauden päästä tiedossa. Pitäisi hyvä aurinkorasva keksiä joka ei estä rusketusta vaan sen palamisen. Yleensä kun en sitten tunnu ruskettuvan jos rasvaa vähääkään käytän.. No jospa onni kävisi myöten tässä :)

Veronica

Ite oon kyllä niin valkonen, että lakanakin pelästyy mua. Enkä kyllä liioittele ! Hyvä se olis saada vähän väriä tähänkin hipiään, vähän enemmänkin. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat