VIP-etuna aurinkomeikkivoide

Sivut

Kommentit (38)

riikao

Hmm.. tuote kuulostaa aikas mielenkiintoiselta. Vaikka arpaonni ei osuisikaan kohdalleni, puuterinen aurinkomeikkivoide vaikuttaa sen verran hyvältä jutulta, että sitä on pakko kyllä testata!

Sabrina

Jesh, saan VIP-etuna tämän aurinkomeikkivoiteen! Ihanaa, tuote tulee todella tarpeeseen! Ihanaa kun cosmo jaksaa aina yllättää ja piristää :)

cristal

Nämä sivut on cosmopolitanilta kyllä paras juttu! Naiset (miksei miehetkin) pääset vaikuttamaan ja puhumaan. Näin toimittajatkin saavat nopeammin tietää mitä kansalaiset ajattelet lehdestä sekä tuotteista. Ja plussana pääsevät vielä testaamaan tuotteita mahdollisesti myös itse!! :)

sandeh

Oi mikä ihana yllätys odotti minua aamulla kun heräsin ja olin töihin lähdössä. Sain tämän tuotteen testattavaksi. Pakko kyllä pian testata tuota. odotan innolla :)

turkoosi

Aamulla kiireessä kuulin jotain kolahtavan postilaatikosta ja ihmeissäni avasin sen. Sisältä paljastui tämä meikkivoide. Se oli pelastus, sillä tuotteen levittämiseen ei tosiaan kulunut liikaa aikaa ja innostuin tuotteesta täysin. Päivän mittaan kyllä voide kuluu, mutta suosittelen sitä kyllä muillekin! Omituista, että aivan oikea sävy vielä tuli :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat