Kommentit (5)

Vierailija

Mä olen aika yksinkertainen ihminen ja olen onnellinen hyvin pienistäkin asioista... Seuraavat asiat on saaneet hymyn mun huulille viimeaikoina:

Tekstiviesti poikaystävältä kesken stressaavan päivän, täydellisesti onnistunut ruoka-annos, uudet ennätykset punttiksella, se kun heräät aamulla pirteänä ennen herätyskelloa, täydellisesti onnistunut meikki, mielenkiintoiset keskustelut opettajan kanssa, alakerran kohtelias naapuri joka jää aina pitämään mulle ovea auki, se kun aurinko paistaa, kiitos onnistuneesta työstä, karvalankamatto paljaiden varpaiden alla, puhtaat lakanat, puhelimen uudet söpöt kuoret, babyporkkanat...

Vierailija

Lähetin kommenttini jo kerran, vahingossa ilman sisäänkirjautumista! mutta tuun onnelliseksi; päivistä kun tuntee itsensä kauniiksi, ei ole suurempia murheita tai stressaavia riitoja ystävien kanssa, rentouttavasta ja hauskasta viikonlopusta jossa on kuitenkin toimintaa, on jaksanut päntätä kirjoja koeviikolla ja saa palkinnoksi arvosanan johon on tyytyväinen, hyvin menneistä tanssiharjoituksista ja siitä, kun näkee vihdoin ikävöimänsä ihmisen ! :)

Vierailija

Tuun onnelliseksi; päivistä kun tuntee itsensä kauniiksi, ei ole suurempia murheita tai stressaavia riitoja ystävien kanssa, rentouttavasta ja hauskasta viikonlopusta jossa on kuitenkin toimintaa, on jaksanut päntätä kirjoja koeviikolla ja saa palkinnoksi arvosanan johon on tyytyväinen, hyvin menneistä tanssiharjoituksista ja siitä, kun näkee vihdoin ikävöimänsä ihmisen ! :)

Minnaa

Mä tulin tänään onnelliseksi siitä, ku sain pukea golleget jalkaan laittaa hupparin, nyt mulla on vähä aikaa lukea tätä ja kohta lähtä kouluun :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat