Parikymppisten kaveriporukka Helsinkiin

Vierailija

Moikka!

Näitä on täällä tosi paljon ja olen itsekin joskus yrittänyt huonolla menestyksellä löytää täältä kavereita, mutta kokeillaan vielä :)

Eli nyt olisi haussa uusia kavereita aktiiviseen tyttöporukkaan. Tarkoituksena olisi, että tulisi oikeasti käytyä yhdessä leffoissa, brunsseilla, viihteellä, harrastamassa, juoruilemassa, kahvilla jne., eikä vaan suunniteltaisi loputtomiin. Whatsapp tai facebook on varmaan välttämätön, että saadaan helposti ryhmä kasaan ja yhteydenpito ei ole liian hankalaa :) Nyt siis ei ehkä kannata tähän vastata, jos vähän epäilyttää, että jaksaako sitten lopulta koskaan tulla mukaan minnekään, koska olisi kiva että saataisiin oikeasti aktiivinen porukka kasaan :)

Itse olen 21-vuotias ja asun Helsingissä. Harrastan satunnaisesti salillakäyntiä ja lenkkeilyä, tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta, shoppailusta, juoruilusta, kahviloissa istuskelusta jne. Vietän tällä hetkellä välivuotta, mutta tarkoitus olisi lähteä ensi vuonna opiskelemaan. Omat kaveriporukkani ovat hajoilleet ihmisten lähdettyä opiskelemaan ja töihin muualle ja nyt kavereita tulee nähtyä yksi kerrallaan tarkasti etukäteen suunniteltua. Siksi olisikin kiva löytää uusia kavereita, joiden kanssa voisi oikeasti viettää aikaa ja lähteä ulos ilman viikkojen vatvomista :D 

Jos kiinnostaa niin laita sähköposti osoitteeseen dumle1994@hotmail.com ja vaikka whatsappia tai facebookia niin perustan ryhmän :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat