Mies säätää muiden kanssa. Kokemuksia, neuvoja suoria sanoja?

tupuna

Mun tilanne on vähintäänkin sekava ja arvostan todella jos joku jaksaa lukea loppuun asti ja vielä kommentoida jotain rakentavaa.
Eli, oon seurustellu mun nykyisen jätkän kanssa 10kuukautta. Ollaan asuttu yhdessä lähes koko aika, nimettäkönö jätkä nyt vaikka Kalleksi jos se selventäisi vähän.
Tunnen Kallen kuuden vuoden takaa ylä-asteelta jolloin meillä oli juttua, joka kariutui sitten. Tämän jälkeen seurusteltiin tahoillamme kunnes pari vuotta sitten alettiin pyöriä taas yhdessä vaikka oltiin molemmat parisuhteissa ja tämä johti seksisuhteeseen joka vaihtui seurusteluun erottuani ex:ästäni.
Tiedän siis Kallen taustat ja ehkä siitäkin johtuen mun epäilykset heräsi viime kesänä, ja eräänä elokuisena päivänä avasin salaa Kallen kännykän ja PAM sieltä läjähti samantien KIK messenger ja panokeskustelut silmille. Otin asian puheeksi ja Kalle vakuutteli että tämä on ainoa tyyppi jonka kanssa on näin puhunut ja tämä on pysynyt pelkkänä puheena, eivät ole nähneet tms. Motiiviksi Kalle kertoi tahtoneensa kokeilla kolmen kimppaa ja toivoi saavansa tän KIK muijan tähän mukaan.
Kalle on äärettömän hyvä puhumaan ja sai mut vakuuttumaan ja annoin asian olla. Viikon päästä tästä mulla tuli taas tilaisuus selata Kallen kännykkää ja nyt katsoin whatsapin ja facen messengerin ja PUM sieltä paljastui että Kalle oli laittanut kaverinsa tyttöystävälle viestiä tyylillä "tahtoisin panna sua", tuo viesti oli laitettu jo pari kuukautta aiemmin,.
Tän jälkeen sanoin että nyt olis parempi kertoa kaikki tai alan pakata kamoja. Sain kuulla että muutamalle muijalle on tullu laiteltua viestiä mutta mitään fyysista ei ole tapahtunut.
Puhuttiin näistä asioista tosi pitkään ja päätin antaa asian olla kun mulle taas vakuuteltiin että ei enää ikinä.
Kului pari kuukautta ja Kalle unohti kännykän kotiin työpäiväksi, mä katsoin sivuhistorian ja sieltä löytyi kaikenmaailman iskurit, alastonsuomi, hotdate yms, katsoin sähköpostin ja Kalle oli laitellut sähköpostia useille naisille, paneminen mielessään. Kuitenkin keskustelut olivat jääneet muutamaan viestiin eikä mitään tapaamisia tms oltu sovittu. Tähän selitykseksi sain kuulla Kallen harrastaneen tätä kun meillä oli riitaa, hän myös koki ettei riitä minulle ja mitähän muuta kaikkea. Ehdotin avointa suhdetta, koska se olisi ollut minulle varsin ok, koska se asia joka minua tässä hiersi oli valehtelu ja se että Kalle teki tän kaiken mun selän takana, Kalle kuitenkin sanoin tahtovansa mielummin olla vain mun kanssa kuin jakaa mut muiden kanssa. Taas sain kuulla että ei enää ikinä.
Tein feikkisähköpostin jonka avulla vastasin Kallen iskuri ilmoitukseen, kerroin asuvani lähellä ja tahtoisin seksiä, tahdoin nähdä olisiko Kalle valmis oikeasti pettämään. Niinkuin arvelinkin Kalle oli jo samana iltana valmis lähtemään tämän feikkimuijan luokse. Kerroin sitten että tää koko juttu on mun keksimä. Kalle veti jäätävät kilarit. Mä vedin kilarit, itkin ja sain paniikkikohtauksen, tuntui että ekan kerran nää asiat iski muhun kunnolla, ärsytti ja vitutti kun toinen valehtelee ja säätää seläntakana.
Nyt on mennyt kuukausi, kysyin toissapäivänä Kallelta onko jotain kerrottavaa, mulla oli aavistus. Kalle kertoi käyneensä selaamassa iskuria, mutta tämä oli kuulemma eka kerta viimeiseimmän jälkeen mutta kellekkään ei ollut laittanut viestiä tai ollut tehnyt mitään muutakaan pitkään aikaan.
Mä en tajua mksi se tekee noin, meillä on seksiä päivittäin, vaihtelevaa ja hyvää sellaista, ollaan puhuttu fantasioista ja toteutettu niitä ym.
Herralta syitä tälle käytökselle on ollut esim:
- Mä tahdon vain kokeilla, mulla oli paska olo ja tahdoin purkaa sitä johonkin, musta tuntu et sä et välitä musta. Mä oon sanonut et jos kiinnostaa tehdä tommosta niin kerro siitä mulle suoraan, mä en suutu ja en oikeasti edes suuttuisi koska se mikä mua satuttaa on just se valehtelu.
Mä tiedostan et mun vaihtoehdot on erota tai elää ton käytöksen kanssa ja ainakin vielä oon tahtonut elää asian kanssa.
Haluaisin kuulla kokemuksia samantapaisesta tai jotain näkökulmia tai jotain.
Kysykää jos joku jäi epäselväksi, Niin paljon asioita että varmaan epäselvää luettavaa :D

Kommentit (5)

Mietintämyssy

Juuri näin. Kaikki on Kallen mielestä sinun syytä. Tällä tavalla toimivat selkärangattomat luuserit, joilla ei ole pokkaa myöntää toimivansa väärin. Kauankohan jaksat noita selityksiä kuunnella. Luottamus murenee pala palalta aina uuden valehtelun myuötä. Kannattaako tuollaista suhdetta enää sinun kannatella. Mieti näitä.

Jokurandom

Sano sille miesystävälles, että toi touhu loppuu nyt, ei enää yhtään mitään pettämistä tai asioiden salailua.
Todista se mulle jos haluat oikeesti olla vaan mun kanssa.
Jos tämä ei sulta onnistu, saat jatkaa pelaamistas jonkun toisen tunteilla, et mun.

Tottakai hän vastaa ensimmäisen vaihtoehdon ja lepertelee entiseen tapaansa. Ainakin hyvin todennäköisesti noin.
Sitten seurailet hänen touhujaan ja samantien kun jotain ilmenee niin se on heihei.
Tiedän, on todella vaikeaa jättää rakastamansa ihminen tosta noin vaan. Ja tiedän, että jos joku osaa puhua, hänen puheitaan uskoo kerta toisensa jälkeen.
Pidä kuitenkin pääsi, sillä jos käytös tosiaan edelleen jatkuu, on hyvin pieni todennäköisyys että se muuttuisi. Ja sen olemattoman pienen todennäköisyyden varjolla ei suhdetta kannata jatkaa, satutat siinä vain itseäsi.
Älä usko puheita ja selityksiä. Mikään selitys ei riitä selittämään sitä, jos hän taas pettää sinua, ei mikään.

vielä yhdessä..

Mun mies tekee täysin samaa. Käy samoilla sivustoilla ja lähettelee rivoja kuvia muille naisille. Ei kuulemma koskaan aio tavata ketään, vaan viettää aikaa näin. Miten tää tällänen KIK toimii?
Mieheni oli juuri ladannut tän puhelimeen ja siellä keskusteluissa oli vaan nimimerkkejä baby69 blowjob ja niin päin pois :) itsekeskusteluissa ei lukenut mitään? Liekö poistanut sitten?
Mä en usko että mun mies ainakaan täysin lopettaa, eikä se lopeta sitä sen takia että mä huudan ja itken. Jäbät tietää kun ne tekee sitä että se on väärin, se satuttaa meitä mutta ne tekee sen silti. Kuka sitten enää rakasti ketä? Ja rehellisesti mä luulen että ihmiset ketkä systemaattisesti tälläin pettää,jää kiinni ja jatkaa ihan normaalisti niin ne on kusettajia, epärehellisiä ihmisiä jotka pitää naisiansa pilkkanaan.

Tiitu__

Ihan kokemuksesta voin kertoa, ettei hän tule tapojaan muuttamaan ikinä!!!
Nyt vaan otat todellisuuden käteen ja mietit olisiko teillä oikeasti ollut se yhteinen tulevaisuus vai ei? Tuskin ei. Tosi pahasti se kirpaisee erota, mutta eikö sullakin ole oikeus sellaiseen elämään ja suhteeseen, ettei tarvitse koko aikaa murehtia siitä, mitä toinen tekee ja missä? Sinä olet ansainnut kunnioituksen!!!!!
Itse katselin vastaavaa jopa parin vuoden ajan ja jopa suustuspäissäni hain tyypin yhden muijan kotoa keskellä yötä.. Silti annoin anteeksi.. Kunnes eräänä päivänä vastaan käveli se, jota en itse voinut vastustaa ja pettäjä sai väistyä ihanan miehen tilalta. Nyt tajuan, kuinka tyhmä olin...
Tsemppiä! Aloita uusi elämä, äläkä tuollaisen perään murehdi <3

vielä yhdessä..

Tiitun kanssa samaa mieltä, hemmetin vaikea on itselläkin tehdä se päätös lähteä kun toisen kanssa on kuitenkin jostain syystäkin.. sitä tahtoo uskoa toisen muutokseen koska itse ainakin rakastaa/rakasti täysillä sitä kumppaniaan. Minkä ikäinen mies on? Mun 28. Osaa esittää rakastavaa ja ihanaa kun ollaan yhdessä ja sunnitellaan yhteistä tulevaisuutta niinku talon ostoa jne ja silti hän duunaa tällästä :/ fuck

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat