Parisuhteessa ja ihastunut työkaveriin

Vierailija

Olen seurustellut avomieheni kanssa nyt reilun neljä vuotta. Suhteessamme menee hyvin ja rakastan poikaystävääni enemmän kuin ketään. Nyt kuitenkin alku syksystä työpaikalleni tuli uusi työntekijä. En suhteemme aikana ole ollut kenestäkään vakavasti kiinnostunut, mutta tämä mies herätti tunteeni erittäin voimakkaasti. Olen nyt pari kuukautta yrittänyt olla ajattelematta häntä ja hillitä kiinnostusta mutta en siihen ole pystynyt. Tulen tämän miehen kanssa oikein hyvin juttuun, meillä synkkaa ja olemme ihmisinä hyvin paljon samanlaisia. Keskustelujen lomassa olen saanut selville hänenkin elävän avoliitossa. En kuitenkaan tunne meidän välisen suhteemme olevan vain ystävyyttä koska mies flirttailee minulle ja on antanut sellaisen kuvan, että olisi kiinnostunut minusta. Mitä minun pitäisi omille tunteilleni tehdä? On väärin varattuna ihmisenä haaveilla varatusta meihestä mutta en tunteilleni mitään voi. Ennen kuin kukaan kerkeää sanomaan niin tiedän, että mies voi olla luonteeltaan sellainen naistenmies joka flirttailee kaikille eikä välttämättä ajattele minusta mitään erikoista.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat