Naisten alavatsan/selän kivut

Kukka

Oon 26 vuotias naimisissa oleva nainen. Olen kärsinyt alavatsa, (kohtu) ja alaselän kivuista sekä normaalista poikkeavasta hajusta. Tänä vuonna jo 3 kerta,kun saan antibiootteja tähän vaivaan. Veri/virtsanäytteet,ok, sukupuolitaudit ok, ultrauksessa jotain pientä poikkeavaa mutta ei kuulema kannata välittää, sanoi lääkäri. Mistä ihmeestä nää voimakkaat kivut sitten johtuu? Mulle tungetaan vaan kuuria,kuurin perään, tulehdukseen siis, mutta suoraa syytä näille ei tiedetä. Onko kellään vastaavaa ?

Kommentit (3)

Epätoivoinen

Mulla sama juttu! Kaikki näytteen jne, ok & syytä ei löydy... Kivut kovat, haju kamala... ja tuntuu että vatsakin alkaa menemään sekaisin jo lääkkeistä :/ mullekkin vastausta kiitos jos joku tietää!! Samat oireet vaikka vasta 17v....

vierailija..

Hei!

Minulla sama juttu. Kävin ultrassa ja lääkärillä. Todettiin kystia kohdussa ja ne aiheuttavat kovia alavatsa kipuja. Jos ne ovat vaivaksi niin ne täytyy ottaa pois.. Itselläni ne poistetaan ensikuussa.

Vierailija

Mulle sanotiin että on jotakin poikkeamaa, kohdussa oli vettä sen syntyperää miettivät. Että onko mahdollisesti  poksahtanut joku rakkula ja sit oli puhetta endometrioosista. Tähystyksellä se selviäisi, mutta he eivät minulle tee sitä! 

Endometrioosi voi aiheuttaa monenlaisia oireita

runsaat ja/tai kivuliaat kuukautiset
kipu ja/tai tiputteluvuoto ennen kuukautisia
välivuodot
krooninen kipu alavatsan, sukupuolielinten ja/tai lantion alueella
yhdyntäkipu (dyspareunia) tai kipu välittömästi yhdynnän jälkeen
tärinäkipu
selkäkipu
iskiaskipu
tihentynyt virtsaamistarve ja/tai kipua virtsatessa (dysuria)
suolen toiminnan häiriöitä ja/tai kipua ulostaessa
pahoinvointi
hiivatulehdukset
krooninen väsymys
lapsettomuus

Mulla oikeestaan kaikki oireet käy hyvin paitsi tipputtelu/välivuodot ja iskiaskipu .Pillereitäsyön niin välivuotoo ei oo ollu kuin kerran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat