Yksinäisyyden tuska

Vierailija

Tuli semmoinen olo että ehkä teidän mielipiteet ja neuvot helpottaisi oloani. Tällä hetkellä niin onneton olo, kaipaan tytöt fiksuja mielipiteitänne.

Olen 22-vuotias sinkku nainen. Olen ollut joskus itsevarma hymytyttö, mutta en läydä sitä itsessäni. Erottiin entisen poikaystäväni kanssa vuosi sitten, asuimme pari vuotta yhdessä. Minut häädettiin asunnostani mua hakaten ja silloin erosimme lopullisesti. Entisestä suhteestani olen todellakin päässyt yli, mutta musta tuntuu että se on romahtanut itsetuntoani todella paljon. Miehet kenen kanssa olen ollut viime vuoden eron jälkeen olivat epäsivistynyttä sorttia ja kohtelivat mua huonosti, mikä on tietenkin pahentanut asiaa. Olen lopettanut toivoamasta löytää sellaista miestä joka olisi rakkauden arvoinen. Tuntuu että sellaista ei ole olemassa.
Viimeisen puolen vuoden aikana ollut rakkaus elämä todella hiljaista koska kärsin todella pahasta ''epäsosiaallisuudesta/epävarmuudesta'' mikä vaivaa minua älyttömästi. Nykyään tulee käytyä yökerhoissakin todella harvoin, siksi en pääse tutustumaan uusiin miehiin ollenkaan. Kaipaan todella paljon kavereiden seuraa ja ihanan miehen viekkuun, mutta minua ei vaan kiinnosta jutella kenenkään kanssa ja se ahdistaa minua. Tykkään olla omissa oloissani mutta samalla haluan ihmisten joukkoon ja silloin kun olen ihmisten joukossa olen suurimmaksi osaksi hiljaa ja hyvin ahdistunut.
Musta tuntuu että epävarmuus paistaa musta läpi, enkä mahda sille mitään. Tää yksinäisyys saa minut voimaan todella pahoin... En tiedä mitä tekisin, tähän on pakko olla joku ratkaisu? :(

Kavereiden kanssa jutteleminen on aivan turhaa, kehottaisivat juomaan ja juhlimaan tyttöjen kesken, en halua karkaa ahdistuksesta alkoholin voimalla, haluan itsevarman itseäni takaisin.

Kommentit (1)

Vierailija

Hienoa että täällä on muitakin jotka eivät välitä alkoholin kautta saamistaan tutuista :) Kyllä varmasti ystäväsikin touhuavat jotai muuta kuin nukkuvat päivät ja bilettävät yöt. Hyppäät vaan ensin vaikka pienenpään kaveri porukkaan ja siitä sitten tutustumaan uusiin ihaniin miehiin! Toivottavasti hölmöt vinkkini auttaa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat