Menneet ja tuleva painaa

Vierailija

Mm.. Tää on mulle itelleni tosi tosi arka aihe. Mut tarviisin vähän apuja. Kun olin 13-vuotias, olin ollut silloisen poikaystävän kanssa yhdessä jo puolitoista vuotta. Mutta tämä oli etäsuhde, hän asui Helsingissä ja minä Jyväskylässä. Hiihtolomalla tämä tuli ensimmäistä kertaa käymään luonani, ja nähtiin sitten oikeasti toisemme, muutenkin kuin mese - webbikautta. Asettauduttiin kaverilleni viikoksi, koska meille ei mahtunut. Nukuin tietysti hänen kanssaan samassa sängyssä ja päivät meni hyvin, meillä oli mukavaa ja ei muodostunut mitään ongelmia.

Yhtenä päivänä kaverini porukat ja kaveri itse lähtivät kaupungille, ideana että me saataisiin olla yhdessä kahdestaan. No, minulla oli mielessä pienenä tyttönä että katsotaan elokuva yhdessä, mutta pojalla (joka oli minua 2 vuotta vanhempi) oli aivan muuta mielessä. Hyväkun itse edes ymmärsin tilannetta.. Hän vei minut sänkyyn ja muistan tapahtumat koko loppuikäni. Hän raiskasi minut. Hän hakkasi minut. Hän käytti minua hyväksi. Se oli kamalaa. En osannut tehdä mitään. En soittanut apua, hyväksyin tilanteen.

Tämän jälkeen ''poikaystäväni'' lähti. Hän lähti kotiin, sanomatta mitään, jätti minut sidottuna sänkyyn. Kun sain narut käsistäni pois ja en ollut enään kiinni sängyssä, joka oli aivan veressä ja myllätty, nousin ylös ja ensimmäisenä menin katsomaan itseäni peilistä. Kamalin näky ikinä. Kasvoni oli kuin jyrän alle jääneet. Aivan haavoilla ja mustelmilla. Lähdin itsekkin näkemäni jälkeen kotiin ja lukittauduin huoneeseeni moneksi päiväksi. Nykyään emme pidä yhteyttä, mutta hän ihmetteli, niinkuin ei olisi mitään tapahtunutkaan, että miksi jätin hänet? Miksei me olla enää yhdessä? En vastannut hänelle mitään. Onneksi hän on jättänyt minut rauhaan.

Ymmärrettävää, etten ole ollut valmis parisuhteeseen näiden tapahtumien jälkeen. Mutta nyt 17-vuotiaana löysin minulle täydellisen pojan/miehen. Olemme seurustelleet nyt 3kk ja olemme onnellisia yhdessä. Mutta... meidän seksielämämme on minun takiani miltei mitätön. En ole valmis vieläkään. Pelkään menneitä. Olen kertonut hänelle kaiken tämän tapahtuman, ja hän ymmärtää hyvin. Hän on tukenani ja sanoi että jaksaa odottaa.

Eilen ''maistelimme'' vähän alkoholijuomia, ja se päätyi sängyssä miltei seksiin. Tajusin kaiken, ja en kadu tänä aamuna tapahtumia. Minulla oli päälläni toppi ja lyhyet yöhousut. Hän riisui paitani pois, ja helli rintojani. Pidin siitä. Olemme kolmen kuukauden aikana päästy siihen että poikaystäväni vain hieroo pikkuhousujeni päältä minua. En ole antanut lupaa hänelle mennä pidemmälle. Rinnoista hän siirsi päänsä alemmaksi, jäykistyin ja katsoin mitä hän on tekemässä. Hän nousi sieltä ylös suudellen minua, käsi meni alemmaksi ja sujahti pikkuhousujeni alle, hän kysyi että haittaako tämä. Pudistelin päätäni, se tuntui todella hyvältä. Tämän hieronnan jälkeen hän kysyi saako hän mennä kielen kanssa alas. Se oli minulle okei. Suuseksin harrastamisen jälkeen aloin masturboimaan häntä. Hänellä oli stondis ja hän sanoi että nyt voisi olla sen aika, varmistaen vielä olenko minä valmis. Ajattelin että, miksei, aina voi kokeilla ja sen voi aina perua. Olin alla ja hän tuli päälleni riisuen pikkuhousuni pois. Tämän jälkeen hän yritti laittaa vehkeensä paikoilleen, mutta tämän jälkeen hän sanoi: ''Se ei seiso enää, viime kerralla kävi samoin.'' ( siis exänsä kanssa, ja tämän myötä hänen entisensä jätti hänet ) Laitoin sen jännityksen piikkiin ja sanoin että seuraavalla kerralla sitten.

Mitä teen jos hänellä ei toimi tilanteen tullen? Hän on ollut kyllä leikkauksessa, ja tämän jälkeen se ei ole toiminut kunnolla, vaikka lääkäri sanoi että voit saada lapsia ja ei pitäisi olla mitään ongelmia. Hän pelkää, ettei se toimi. Mutta muuten jos me suudellaan kielen kanssa hänellä nousee heti, se on todella herkkä mutta tilanteen tullen se laskeutuu.

Ja onko teidän mielestänne minun taustojeni nähden iha ok, että poikaystäväni joutuu elämään ''selibaatissa'' vähän aikaa, vaan minun takiani? Ollaan puhuttu tästä ja hän sanoi että ei tarvitse stressata hänen takiaan, hän pärjää kyllä..

Olen myös miettinyt aloittaa e-pillereiden syönnin.. Syöttekö te ja miten jaatte maksun niistä, vai maksatko itse ne? Kyllähän niiden syönti vaikuttaa myös poikaystävään, kun hänen ei tarvitse sitten kondomia käyttää.

Kommentit (4)

Vierailija

Joskus ei stondaa jos jännittää. Ei se ole niin vakavaa. Eiköhän se sitten ajan kanssa rupea toimimaan, turha siitä ottaa ylimääräistä stressiä. Ja seksiä pitäisi harrastaa vasta sitten, kun molemmat osapuolet sitä haluavat ja ovat siihen valmiita. Eli poikaystäväsi vaikuttaa järkevältä, kun ei kinua seksiä vaan odottaa rauhassa.

E-pillerini olen tähän asti maksanut itse, mutta mies maksaa sitten jotain muita yhteisiä kuluja siitä hyvästä. Ehdottomasti yhteinen asia se ehkäisy on, ei vain naisen, vaikka nainen ne kurkustaan alas laittaakin.

Vierailija

jos mies sinusta todella välittää, hän jaksaa kyllä odottaa, kuten tekeekin :-)
ja itse maksan pillerini, poikaystävä on sanonut että voi osallistua kustannuksiin mutta ne on sen verran halvat että ei ole tarvinnut. mutta tottakai on reilua jos molemmat maksaa.
todennäköisesti poikaystävä vaan jännittää "tositilanteen" tullen, eiköhän se siitä ajan kanssa! yritä rentouttaa hänet jotenkin, josta hän pitää. ehkä se auttaa jännitykseen. esim sitten kun oikea aika koittaa molempien mielestä, aloittakaa hommat vaikka rentouttavalla hieronnalla :)

Vierailija

Suudellessa/muun esileikin yhteidessä penis on siis normaalisti erektiossa, koska penis ei ole tällöin se "tähti" ja mies voi stressittömästi ajatella kaikkea muuta. Mutta heti kun esileikin pitäisi siirtyä siihen varsinaiseen yhdyntään ja penis otetaan esille, joutuu mies kohtaamaan elimensä, kaikki miehuuteen liittyvät odotukset ja pelkonsa (mitä jos se taas työnnettäessä laskee?!), jolloin tadam, erektio häviää. Ei tuossa ole mitään pahaa tai hävettävää oikeasti, vaikka miehelle itselleen se onkin kuin julkinen kuohinta. Se syö miehen itsetuntoa hirmuisasti, vaikka mies päällepäin muuta näyttäisikin. Siksi kumppanin tuki, läheisyys ja aktiivinen esileikkiminen pelastavat siltä, ettei miehelle kehity todellista ongelmaa erektionsa kanssa.

Kannattaa miettiä sellaistakin lähestymistapaa, että sinä mauwhenna, ottaisit naisena ohjat käsiisi. Taustaasi ajatellen, se voisi myös omaa seksikynnystäsi alentaa ja helpottaa aukaisemaan omia lukkojasi. Tällöin antaisit miehen vain maata, samalla kun sinä olisit se, joka sivelisi, nuolisi, hieroisi ja tuottaisi nautintoa. Tällöin myös sinä itse saisit päättää, oletko valmis yhdyntään ja millaisella tahdilla.

Yksi erittäin tehokkaaksi tavaksi erektiohäiriöisen yhdyntäpelkojen vähentämiseksi on todettu sokkoratsastus. Tällöin miehen silmät peitetään kankaalla, hänet asetetaan alastomana sängylle, lämmitellään hänet hyvin kiihottuneeksi ja nainen sananmukaisesti ottaa miehen ratsastaen silloin kun hetki on hyvä. Ideana on, ettei mies tiedä, milloin yhdyntä tulee, eikä hän pääse itse asettelemaan penistään emättimen suulle ja näin ajattelemaan liikoja. Tärkeää on myös se, että esileikki jatkuu kokoajan, samalla kun nainen ottaa miehen peniksen itseensä. Jos nainen on täysin kokematon, voi tämän toteutus toki vaatia hiukan ponnisteluja, mutta erittäin toimiva tapa naisellekin kohdata yhdyntä, sillä nainen on tällöin dominoiva osapuoli ja kaikki tapahtuu naisen omilla ehdoilla ja omalla tahdilla. Jos yhdyntä onnistuu, eikä erektio häviä, voi miehen silmiltä poistaa siteen, jolloin hän pääsee näkemään naisen päällään ja peniksensä uppoamisen emättimeen (=onnistumisen).

Mitä tulee ehkäisyyn, niin hormonaalisen ehkäisyn maksan itse kokonaan. Silloin joskus aikoinaan, kun käytössä oli vielä kumit, niin mies maksoi ne.

Vierailija

Ja lisäyksenä vielä se, että teillä ei todellakaan ole vielä mitään kiirettä siihen yhdyntään! Olette seurustelleet vasta 3kk, joten suosittelisin todellakin vielä pitäytymään esileikkimisessä ja toisen kehoon tutustumisessa. Siihen yhdyntäseksiin ehtii kyllä, eikä sille kannata turhaan lisätä mitään paineita. Sen aika koittaa sitten, kun sen hetki on.

Toistenne kehot ovat vielä tuossa vaiheessa täynnä seikkailua ja opeteltavaa, joten suosittelen, että ihmettelette ja koette ensin ne seikkailut, ennen kuin siirrytte seuraaviin. Olen huomannut, että jos hyppää suoraan seksiin ilman toisen kehon opettelmista, ei seksi muodostu yhtä intiimiksi ja nautinnolliseksi, kuin jos sen eteen on hiukan nähnyt vaivaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat