TATUOINNEISTA

Vierailija

Eli minkä ikäisenä olet hankkinut tatuoinnin? Kaduttaako? Minkälaisen ja mihin? Olitko harkinnut ottamista kauan vai päähänpisto?

Kokemuksia ulkomailta tatuoinnin ottamisesta? Tunnetko itsesi seksikkäämmäksi tai varmemmaksi kuin ennen tatuointia?

Olen harkinnut tatuoinnin ottamista kauan mutta pelkään tilanteen riistäytyvän. Jos otan yhden, ni otan kohta jo toisen...

Kommentit (11)

Vierailija

Omani hankein 9.lk lopulla. Nimikirjaimeni oikeaan rintaan, en harkinnu asiaa kauaa mut ei ollu mikää päähänpistokaa ja ei kaduta yhtää :)

Vierailija

Itse otin ensimmäisen tatuoinnin 17 vai 18 vuotiaana. Lisko kaulassa. Olin harkinnut jonkin aikaa, vuoden ehkä. En kadu.

Toisen tatuoinnin otin vuosi sitten olkavarteen, Antti Tuiskuun liittyvän. Enkä ole katunut.

Enempi kaulalla oleva tatuointi tuntui kun sitä tehtiin. Olkavarressa lähinnä pientä hyttysen pistoa :D

Taru-Maria

Otin omani melkein heti kun olin täyttänyt 18 vuotta, olin harkinnut asiaa jo vuoden verran ja puoli vuotta siitä etsin sopivaa kuvaa. Yläselässä nelipaila-tribaali, en ole kertaakaan katunut, ainut asia mikä harmittaa on se ettei sitä tatuointia pysty kovin helposti itse ihailemaan :D Eikä sattunut juuri lainkaan, välillä nipisteli vähän enemmän, mutta lähinnä tuntui vaan jännältä. Toinen on harkinnassa, mutta nyt hieman pienempi. Ja eipä tuo tatuointi mitenkään omaan seksikkyyteen vaikuttanut.

Kieltämättä tatuointeihin jää pieni himo, mutta järki vaan käteen eikä lyö yli :) Ja kuvaa kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan, sen olisi hyvä olla jotain itselle merkityksellistä ja sellaista, mihin ei kyllästy. En ihan ymmärrä sitä, että porukka menee ja tatuoi käteensä tähden vain siksi koska halusivat tatuoinnin eivätkä keksineet parempaa kuvaa. Mutta se on jokaisen oma päätös.

i lol'd

"En ihan ymmärrä sitä, että porukka menee ja tatuoi käteensä tähden vain siksi koska halusivat tatuoinnin eivätkä keksineet parempaa kuvaa.."

sanoo tyttö joka on ottanut tribaalin. oh the irony..

Maaria

Ensimmäisen tatuointini otin 17-vuotiaana vanhempien luvalla.  Otin tatskan lantiooni, melkein mahan päälle. Olin harkinnut sekä kuvaa että paikkaa melko pitkään, suunnilleen vuoden ajan. Kuvan löysin netistä ja tatuoija muokkasi kuvaa vielä hieman. Rakastan tatskaani enkä ole katunut ollenkaan, vaikka kuva onkin vasta alle vuoden vanha.

Vierailija

Otin ensimmäisen tatuointini reilu vuosi sitten ja olin miettinyt sen ottamista kolme vuotta. Nyt kuvia on 4 ja syksyllä olen menossa ottamaan taas uuden. Kaikki kuvat liittyy mun elämään enkä ole todellakaan katunut, että olen ottanut monta kuvaa vähän ajan sisällä. :)

ssoffi

Itse otin ensimmäisen tatuointini 15-vuotiaana. En ole katunut päivääkään että otin selkääni perhosen jonka olin itse piirtänyt. Olin harkinnut tatuointia melko vähän aikaa, mutta olin varma että halusin sen koska se liittyy minun elämään. Otin sen Isän syntymäpäivänä muistoksi Isästä. Tatuointi ei muuta minun tuntemusta itsestäni, se on vain pieni lisä minussa. :) Nykyään minulla on kaks tatuointia, ja kolmaskin suunnitteilla ;)

Mellyaww
mansikkatassu

Eli minkä ikäisenä olet hankkinut tatuoinnin? Kaduttaako? Minkälaisen ja mihin? Olitko harkinnut ottamista kauan vai päähänpisto?

-Ensimmäisen tatuoinnin otin 16-vuotiaana. Se oli synttärilahja vanhemmiltani. Tosin olin jo päälle vuoden asiaa miettinyt ja harkinnut. Kyseisen kuvan otin ulkomaanreissun yhteydessä. Hieno suht pieni, "mustavalkoinen" perhonen lapaluuhun. 

Kokemuksia ulkomailta tatuoinnin ottamisesta? Tunnetko itsesi seksikkäämmäksi tai varmemmaksi kuin ennen tatuointia?

-E sanoisi seksikkäämmäksi tai varmemmaksi. Tatuoinit ovat minua. Peilaavat luonnettani ja kokemuksiani.  Ja tosiaan eka tatska ulkomailla. Ei mitää ongelmia. Parani hyvin..parissa viikossa. Aurinkoa piti kyllä vältellä ja uimista. 

Olen harkinnut tatuoinnin ottamista kauan mutta pelkään tilanteen riistäytyvän. Jos otan yhden, ni otan kohta jo toisen...

-Jep. Itsellä jo seitsemän. Mutta järki käteen. Vaikka itselläkin noin monta, niin ovat ne piilotettavissa, niasellisia ja suht pieniä. :)

eveiiiiina

otin ensimmäisen 15vuotiaana, nyt olen 21vuotias ja tatuointeja jo 7. Kaikki piilotettavissa ja itselle niiin kovin rakkaita. Järki käteen tässä asiassa, ei ne riistäydy jos miettii kolme neljä kertaa ennen uuden ottamista. Jalkapöytä sattui eniten, muut (selkä,niska,rintakehä,lantio,olkapää,nilkka) eivät sattuneet (: mutta kipukynnys tietysti kaikilla eri.

naanaa

Ite otin ekan tatuoinnin 16 vuotiaana heti synttäreiden jälkeen ranteeseen japanilaista tekstiä, ja sen jälkeen tullut jos jotakin leimaa otettua. Tatuointikoneenkin olen hommannut, ja aina kun mieleeni jotain tulee, nii kone on jo surisemassa. Yhtään tatuointia en ole harkinnut sekuntia pidempään, en edes entisen poikaystäväni nimeä. Mutta yhtään tatuointiani en ole vielä tähänkään päivään mennessä katunut. Vaikka automerkkiäkin kädestä löytyy.. :D Ja itseänihän ei yksikään tatuointi ole sattunut. Ja vaikka itse tiiän, etten tule näitä FTP tatuointeja jne katumaan enkä ole harkinnut, voin silti sanoa että kyllähän se harkitseminen kannattaa muille ihmisille :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat