Neuvomista vaille..

Vierailija

Ollaan tyttöystävän kanssa seurusteltu noin 5-6 kk tähän mennessä, viime viikolla tyttö muuttui tylyksi ja paljastui muutama päivä sitten että hän ei tiedä mitä haluaa meidän suhteelta jatkossa. Itse haluaisin olla kovasti tytön kanssa, hän on hirmu tärkeä minulle!
Sovimme että pidämme nyt noin viikon tauon, jonka aikana en ota häneen yhteyttä ja annan hänelle oman rauhan miettiä asioita. Onko teistä tauoista hyötyä, entä tällaisessa tilanteessa. Mitä jos tyttö haluaakin vielä seurustella niin miten pystyn olemaan olemaan luottavaisin mielin meihin ja siihen että suhteemme kestäisi?
Pelkään että tämä tauko on loppusoittoa mun ja tyttöystäväni suhteelle, mutta toivon parasta, niin ainakin hullu sydämeni sanoo! Tyttö myönsi kun kysyin, että vielä on mahdollista se että meistä tulee jotakin, mutta ei osannut vielä sanoa kunnolla. Puhumme noin viikon päästä kun hän on valmis ja ottaa yhteyttä! Voitteko kertoa mielipiteenne?:)

Kommentit (1)

Vierailija

Ei ole kokemusta kuin tuttavien tauoista, useimmiten ovat huomanneet etteivät voi jatkaa ilman sitä toista. Viikko on lyhyt aika, miettikää/ anna hänen miettiä rauhassa. Jos teidän suhde on ollu "normaali ja onnellinen" niin ehkä tyttöystäväs tajuaa että oli ylireagoinut tilanteeseen ja huomaa, että tarvitsette toisianne. Suhteen arkistuminen voi herättää todellisuuteen ja jotkut sitä voi vähän säikähtää, niin kuin sun naises ilmeisesti on nyt sen kohdannut.

Kunhan nyt puhutte viikon päästä asiat täysin halki, tyttöystäväs on syytä kertoa mitä hänen mielessään oikein liikkuu ja olla rehellinen ja avoin mietteistä ja tunteista. Niinkuin sinäkin hänelle sitten kun juttelette. Jos teillä on samansuuntaiset tulevaisuudensuunnitelmat jne. niin tuskin teidän tiet eroaa, tsemiä ja rohkeutta sulle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat