kanta-hämeestä kavereita??

Vierailija

Jonkin aikaa jo mieltä vaivannut, jokapäiväiväinen tylsyys. Ois kiva saada kavereita, joiden kanssa hengailla, vaikka rannalla, baareissa, terasseilla, lenkillä, salilla, hevostalleilla... Kaksin on aina kivempaa.

Olen tajunnut että, vaikka mielestäni sosiaalinen ihminen olen ja minulla on paljon ihmisiä elämässäni. Ei kuitenkaan oman ikäistäni seuraa, eikä samaa sukupuolta. :DD Kavereitani on muuttanut Turkuun ja Helsingin suunnalle, nään heitä aina kun mahdollista, mutta ei se vaan ole sama.

Kaipailisin siis uusia kavereita lähistöltä, joiden kanssa viettää mahtava kesä!! Forssan lähialueet. Olen itse 21v. :))
Jutskaillaan vaikka sähköpostitse lisää!!

Kommentit (1)

Vierailija
Vierailija

Jonkin aikaa jo mieltä vaivannut, jokapäiväiväinen tylsyys. Ois kiva saada kavereita, joiden kanssa hengailla, vaikka rannalla, baareissa, terasseilla, lenkillä, salilla, hevostalleilla... Kaksin on aina kivempaa.

Olen tajunnut että, vaikka mielestäni sosiaalinen ihminen olen ja minulla on paljon ihmisiä elämässäni. Ei kuitenkaan oman ikäistäni seuraa, eikä samaa sukupuolta. :DD Kavereitani on muuttanut Turkuun ja Helsingin suunnalle, nään heitä aina kun mahdollista, mutta ei se vaan ole sama.

Kaipailisin siis uusia kavereita lähistöltä, joiden kanssa viettää mahtava kesä!! Forssan lähialueet. Olen itse 21v. :))
Jutskaillaan vaikka sähköpostitse lisää!!

Hei! Yrittelin tuskaisesti etsiä ilmoituksia, jossa joku hakisi itselleen ystäviä Forssan lähettyviltä, mut en löytäny kun vaan vanhoja ilmoituksia. Ajattelin sit laittaa sulle viestiä ja koittaa onneani.... mä olen asunut täällä melkee 3 vuotta mut siltikään ei ole löytynyt sellaisia ystäviä joiden kanssa voisi nähdä usein ja tutustua kunnolla... olen 23 -vuotias muuten... vastaappas jos edelleen kiinnostaa ? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat