Cannabis on portti kovempii huumeisiin

Vierailija

Jos joku tahtoo jotain kysyä minulta minä vastaan mielellää kysymyksiin!

Kommentit (7)

lindaaaa1

Ite oon kyl sitä mieltä et kannabis ei oo mikään portti kovempii huumeisiin... Mä kokeilin ekan kerran kannabista joku vähä yli 2 vuotta sit ja vähän sen jälkeen kokeilin piriä mut se EI johtunu kannabiksesta että kokeilin sitä, vaan ihan kokeilun halusta ja mun aika päihde myönteisestä asenteesta. Joten mun mielestä koko porttiteoria on ihan paska puhetta. Ei kai se ny kannabiksen vika oo jos joku päättää kokeilla jotain kovempaakin huumeita. Siis kyllähän ny kaikki tietää että piri,essot,subut ym kovat huumeet voi olla vaarallisii mut silti jotkut päättää kokeilla ja se on mun mielestä silloin ihan oma valinta jos sen tekee.
Ite polttelen täl hetkel viikottain ja välillä ihan päivittäinkin, sit joskus harvoin saatan ottaa esim.pirii ja mun mielestä se on ihan ok. Lisäks suurin osa mun kavereista ketkä pajauttelee ei oo ikinä kokeillu mitään kovempaa huumetta.
Varmaan kans sen takia tosta porttiteoriasta aina jauhetaan kun varmaan moni nisti on ekana kokeillu kannabista ja sen jälkeen jotain muuta joka on ollu ihan oma ja tietoinen päätös että joo. Entä sitten alkoholi kun varmaan moni sitä kuitenki kokeilee ennen huumeita niin eikös se sitten oo porttihuume jos joku jos niin pitää ajatella ? Ja ite en oo ainakaan huomannu kannabiksen käytöstä aiheutuneen mulle mitään negatiivista toisin kun vaikka alkoholin...

Vierailija

Itsehän olen poltellut kannabista jo nelisen vuotta (voisin jopa sanoa että päivittäin), eikä ollenkaan tee mieli mitään kovempia huumeita edes kokella. Ehkä toiset ovat viisaampia kuin toiset ? Tilaisuuksia todellakin on ollut hankkia vahvempaa kamaa, mutta miksi hitossa haluaisin kokeilla niitä ja pilata elämäni? Kannabista aloin ensiksi käyttää univaikeuksiin, jotka vaikuttivat koko elämääni negatiivisesti.. no aattele jos et itse pysty nukkumaan kun maksimissaan 2 tuntia yössä, ja sit pitäiski jo jaksaa lähtee töihin (oma alani on todella raskasta fyysisesti). Elämästäni on tullut todellakin NAUTINNOLLISTA, kun joskus aiemmin väsymys ja väsymyksestä aiheutuvat ongelmat vei minut ihan pohjalle ja olisin ollut valmis hyppäämään vaikka sillalta. Joka aamu herään iloisena valmiina uuteen päivään HYVIN NUKUTUN YÖN JÄLKEEN<3 ah ihanaa. 

"Kannabis on portti kovempiin huumeisiin" on täyttä paskaa. ihmisestä se on kiinni mitä haluu vetää ja mitä ei.

Vierailija

Itsehän olen poltellut kannabista jo nelisen vuotta (voisin jopa sanoa että päivittäin), eikä ollenkaan tee mieli mitään kovempia huumeita edes kokella. Ehkä toiset ovat viisaampia kuin toiset ? Tilaisuuksia todellakin on ollut hankkia vahvempaa kamaa, mutta miksi hitossa haluaisin kokeilla niitä ja pilata elämäni? Kannabista aloin ensiksi käyttää univaikeuksiin, jotka vaikuttivat koko elämääni negatiivisesti.. no aattele jos et itse pysty nukkumaan kun maksimissaan 2 tuntia yössä, ja sit pitäiski jo jaksaa lähtee töihin (oma alani on todella raskasta fyysisesti). Elämästäni on tullut todellakin NAUTINNOLLISTA, kun joskus aiemmin väsymys ja väsymyksestä aiheutuvat ongelmat vei minut ihan pohjalle ja olisin ollut valmis hyppäämään vaikka sillalta. Joka aamu herään iloisena valmiina uuteen päivään HYVIN NUKUTUN YÖN JÄLKEEN<3 ah ihanaa. 

"Kannabis on portti kovempiin huumeisiin" on täyttä paskaa. ihmisestä se on kiinni mitä haluu vetää ja mitä ei.

Vierailija

Kuullostat vaan tosi helposti vietävältä henkilöltä. Tekstisi luettua tulee ennemmin se mieleen että tyhmyys johtaa vahvempiin huumeisiin eikä kannabis.

Vierailija

Minun mielestä kannabis ON TODELLAKIN portti kuvempiin huumeisiin! itse aloitin kannabiksen polton 13 vuotiaana, kun kannabis ei enää riittänyt siihen että saisi pään sekaisin aloin kokeilla ja käyttää muita huumeita. sitten 16vuotiaana meni psyyke koko kannabikseen kun poltin päivittäin ja rupesin käyttämään subutexia koska en osannut olla selvinpäin. nyt olen narkkari, koko elämä yhtä ylämäkeä ja pettymyksiä.kyllä olen koittanut lopettaa.jonain päivänä vielä onnistun

Vierailija

....ja totta tuokin, toiset ovat viisampia kuin toiset. joillekkin riittää pelkkä kannabis,ja joitakin ei kiinnosta koittaa kuin kerran tai pari. jos ei arvosta omaa elämäänsä tarpeeksi tai pelkää/ei jaksa todellisuutta kannabis on portti kovempiin huumeisiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat