Zoely-kokemuksia

Vierailija

Oon aloittamassa aika uuden luonnonmukaisen e-pillerimerkin Zoelyn käytön ensi viikolla ja nyt kiinnostaiskin, jos muilla on jo joitakin kokemuksia. Tietenki oireet ja sopivuus on henk.koht. juttu mutta yleisesti haluisin kuulla mitä mieltä Zoelyä jo käyttäneet on siitä :)Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija

Mäkin haluisin kuulla kokemuksia! Ei tietenkään muiden kokemukset kerro miten ko. pillerit juuri minulle sopii, mutta että tietäisin edes suuntaa antavasti mitä mahdollisesti olisi odotettavissa. Resepti mulla jo on, mutta odottelen kuukautisia että pääsen aloittamaan pillerit. Eniten mua arveluttaa näiden pillereiden hyvin yleiseksi haittavaikutukseksi mainittu akne (> yhdellä kymmenestä käyttäjästä). En haluaisi enää aikuisiällä kärsiä iho-ongelmista, sain niistä teinivuosina tarpeekseni.

Vierailija

Mulla on nyt kolmas liuska menossa tätä, eikä oikeen tunnu sopivan mulle :( Aiemmin käytin vuoden Yasminia, josta mulle ei tullut oikeestaan mitään haittavaikutuksia. Terkkari sai kuitenkin vaihtamaan, kun oon aina kärsinyt kovista menkkakivuista ja noi Yasminit ei auttanu niihin yhtään. Zoelyssahan on melko todennäköstä että menkat jää kokonaan pois. Nyt oon pitäny vasta yhen taukoviikon, ja menkat tuli kyllä ihan normaalisti, ehkä vähän kivuttomampina kuin aiemmin. Aattelin nyt kokeilla ainakin ton kolme, ehkä neljäkin kuukautta, jos auttais noihin kipuihin kumminkin, vaikka haittavaikutuksia oon huomannu enempi ku Yasminin kanssa. Mielialat heilahtelee melkoisesti ja oon vähän väliä itku kurkussa, lisäks oon lihonu jonkin verran (vaikka liikkuminen ym pysyny samana...) ja finnejäkin on huomattavasti enemmän kuin viime vuosina muuten. Mutta tosiaan kattelen tässä, josko noi haittavaikutukset jäis vähemmälle kun keho tottuu ja menkkakivut helpottais, muuten pitää taas marssia terkkarille.

Akne
lunatum

Mäkin haluisin kuulla kokemuksia! Ei tietenkään muiden kokemukset kerro miten ko. pillerit juuri minulle sopii, mutta että tietäisin edes suuntaa antavasti mitä mahdollisesti olisi odotettavissa. Resepti mulla jo on, mutta odottelen kuukautisia että pääsen aloittamaan pillerit. Eniten mua arveluttaa näiden pillereiden hyvin yleiseksi haittavaikutukseksi mainittu akne (> yhdellä kymmenestä käyttäjästä). En haluaisi enää aikuisiällä kärsiä iho-ongelmista, sain niistä teinivuosina tarpeekseni.

Olen 24-vuotias ja olen syönyt kyseisiä pillereitä kolmen kuukauden ajan ja saanut pahan aknen. Ennen minulla ei ollut minkäänlaisia iho-ongelmia ja nyt on naama täynnä kammottavia paiseita jotka ovat todella kipeitä. En voi uskoa kuinka huonoon kuntoon naamani on mennyt niin lyhyessä ajassa! Ihotautilääkäri määräsikin minulle 3-6kk antibiottikuurin ja Dianenova- pillerit, joiden toivon auttavan aknen kanssa. Jos olisin tiennyt tästä en olisi ikinä vaihtanut aikaisempia Femoden- pillereitä Zoelyyn. Tietenkin oireet ovat yksilöllisiä, mutta kannattaa tarkkailla naamaa. Itse huomasin oireet jo kuukausi sitten ja ajattelin niiden olevan ohimeneviä, mutta akne senkun paheni. Toivottavasti antibiotit alkavat pikkuhiljaa vaikuttaa! Kesällä on inhottavaa käyttää peittävää meikkiä! 

trf

Mulla toinen levy Zoelya menossa, ei todellakaan sovi mulle, ihan hirveet mielialanvaihtelut koko ajan. Oon aikaisemmin syönyt Yasminia useemman vuoden ja sit puolen vuoden tauon jälkeen Diane Novaa. Ja edelliselle, että uskon kyllä että DIane Nova auttaa sulla siihen akneen, mulla ainakin auttoi ihan välittömästi kun ton puolen vuoden pilleritauon aikana meni iho aika hirveeseen kuntoon. Diane Nova ei vaan mulle oikein sopinut muuten, koska tuli ihme tiputteluvuotoa aina ennen jälkeen menkkojen niin että täysin vuodottomia päiviä olikin sitten ehkä kahden viikon edestä per kuukausi, ei kiva. Zoelyyn vaihtaminen ei mulla juurikaan vaikuttanut ihoon, ehkä ihan muutama finni enemmän kuin Diane Novalla. Muutenkin Zoely ihan täydellinen noitten vuotojen kannalta, menkkoja tuli joku kaks tippaa, mutta en kestä tällasta jatkuvaa mielen harmautta. Nyt ajattelin jättää hormonit pois ihan kokonaan ainakin toistaseksi, saa nähdä mitä iholle käy.

Jeppu

Aloitin Zoelyn käytön muistaakseni helmikuussa, ja tänään kävin juuri ostamassa kolmannen 3kk satsin paketin. Itselleni ei ole tullut yhtään aknen oireita, painokaan ei ole noussut, eikä ole mitään sivuoireita tullut. Aiemmin en ole käyttänyt mitään pillereitä, Nuvaringia käytin 5v, jonka jälkeen pidin vuoden tauon täysin luomuna, ja nyt helmikuussa otin pillerit. Itse suosittelisin näitä kaikille muille, mutta ilmeisesti sivuvaikutukset ovat hyvin yksilöllisiä. Olen muutenkin hieman ailahtelevainen luonne, joten en osaa sanoa, että onko pillerit tuoneet sitä vielä enemmän julki :)

Kataaa

Minä olen syönyt nyt yksi ja puoli levyä Zoelyjä! En ole ennen käyttänyt muita pillereitä ja nämä sainkin menkkakipuja varten pääasiassa! Ja siihe ovat auttaneet. Sivuoireina olen huomannu vähän enemmän finnejä siellä sun täällä, ja mielialanvaihtelua hiukan ja ärsyttävin oire lisääntynyt hienmäärä! Tuntuu että urheillassa hikoilen kuin hullu! onko kukaan muu huomannut tällaista oiretta? Mutta kaikin puolin olen tyytyväinen :) veikkaan että mielialanvaihtelut loppuvat kun elimistö tottuu ja toivottavasti finnitkin vähenevät (vaikkei niitä minulle vielä ainakaa paljoa ole tullut). 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat