Pettäjien nimilista

Vierailija

Kaikki aina miettii onkohan minun mies pettänyt tai nainen! Miks kukaa ei kirjoita pettäjälistaa samanlailla ku rikollisilla on rikosrekisteri. Kun monelle on vaikee se että on tullut petetyksi tai haluaa tietää et onko petetty. No joitakin helpottais kertoa kaverille ku nimi ois listas ja sanois et siel pettäjä listalla (LOL)

Haluan kuulla vaan et kuinka monta ihmistä tää auttaisi?
http://fi.victoriamilan.com/ <- naimisissa ja varatuille seksiseura palsta. Siin voi miettii miten tämä seksi on nykyää. Ei ole enää uskollisuus sanavalikossa! Ei voi edes enää sanoa et ihmiset pettää kun on sivustoja missä oikein pyydetää ja halutaa et ihmiset pettää.

Kommentit (4)

Vierailija

Todella typerä ajatus.

Suhteen tulee perustua luottamukselle. Samannimisiä ihmisiä on niin paljon että väärinkäsityksiä voisi tulla. Ja minua ainakin loukkaisi syvästi jos mies etsiskelisi nimeäni jostain listasta sen sijaan että luottaisi minuun.

Lisäksi mielestäni ihmissuhteet ja seksielämä ovat henkilökohtaisia asioita. Pettäminenkään ei ole rikos lain silmissä vaikka se moraalisesti väärin onkin. Myöskään virheestä ei pitäisi joutua maksamaan tulevissa suhteissa.

En koe että minulle kuuluu muiden pettämiset. Ja jos mieheni pettäisi minua niin en kyllä haluaisi sitä saada selville mistään listasta. Lisäksi pettämisille on monia syitä, yhtään tekoa kuitenkaan puolustelematta.

Vierailija

ymmärrän joo pointtisi, ja onhan se vähän niin että jos kerran pettää niin on helppo luiskahtaa siihen uudestaankin.
mutta, monessa suhteessa pettäminenkin koetaan eritavalla. pitää vain osata luottaa jos rakastaa.

Sanna

Naurattaa. Mun mies on pettänyt mua niin monta kertaa kolmen vuoden aikana, ettei kahden käden sormet riitä. En vaan tajua mikä mättää etten oo vieläkään osannu lähteä tästä suhteesta.

Selviytyjä
Sanna

Naurattaa. Mun mies on pettänyt mua niin monta kertaa kolmen vuoden aikana, ettei kahden käden sormet riitä. En vaan tajua mikä mättää etten oo vieläkään osannu lähteä tästä suhteesta.

Seurustelin miehen kanssa 2 vuotta jonka aikana hän petti minua kokoajan mutta sinisilmäisenä annoin aina anteeksi koska halusin uskoa muutokseen. Lopulta erosimme, kun hän myönsi ettei pysty luottamaan itseensä. Irti päästäminen oli vaikea ja pitkä prosessi. Olin murtunut ja pitkään ajattelin etten pystyisi koskaan luottamaan miehiin uudestaan. Muutin ulkomaille löytämään itseni ja aloittamaan puhtaalta pöydältä. Se on ollut paras päätös elämässäni. Erosta on nyt liki 1,5 vuotta ja olen niin onnellinen että suhde päättyi, sillä muuten en olisi saanut kokea tätä kaikkea. Joten Sanna, päästä irti, et ansaitse tollasta kohtelua! Kukaan ei ansaitse sitä!!

P.S. Olen löytänyt aivan ihanan miehen joka saattaa olla Se Oikea, enkä häntä olisi tavannut ellen olisi ollut rohkea ja päättänyt muuttaa elämäni :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat