Tyhjä olo seksin jälkeen

Vierailija

En vaa voi ymmärtää itteeni, tai mun tunteita. Noh, tutustuin yhteen tyyppiin (oltiin nähty muutaman kerran, ei kahestaan kuitenkaan), niin puhuttiin sitte fb:ssä tyyliin joka päivä (sen aloituksesta) kaikkea mahollista. Kuulumisia, kyseltii hirveesti toisilta kaikkeen, ja se kokoajan halus hirveesti nähä vihdoinki kahestaan, ja sano kattovansa mua jo alusta lähtien et haluis tutustuu muhun paremmin. Yritti kysyy et jos nähtäis vaik huomen tai jotain, mut sanoin vaan ettei oo mikään kiire ja se oli samaa mieltä mut haluis vaan kovasti nähdä. Ja sano et ei ois pahitteekskaan, jos meille tulis jotain vakavaa, et oon kuulemma just sellanen kenet se haluis. Nooh, en oikee tiiä uskoinko noit puheit ku vastailin vaan tyyliin '' aijaa :D '' tai et '' seksiä vaan kummiski haluut. '' tai jotain heitin läppää. Ja ku sanoin just jotenki tollein, ja ku se laitto jotain et '' ei nyt pelkkää semmosta '' ja ku en vastannu sit enään nii heti laitto viestiä et miksen puhu enää sille ja muutenki aina kun en vastannu johonki nii melkeen heti laitto viestiä tai soitti, varsinki jos oltiin juteltu jo pitkään samaa aikaa ja sit yhtäkkii en vastannukkaa. No sitku otin selvää tästä muutenki, niin ei oo mikään yhen illanmies oo ollenkaan. Rupesin vaan pikku hiljaa kiinnostumaan tästä vähän, vaikka on se ulkonäöollisesti mun mielestä on 'unelmamies' jos niin vois sanoo, mutku mulla oli samaa aikaa juttua yhden toisen kanssa, mut ei ollut mitään varmaa (et ruvettaisko seurustelee tai jotain), nii halusin tähän tutustuu paremmin ja kattoo, ku jäädä yhteen ja sit siit ei tuliskaa mitään. Varsinki ku oon ollut melkeen aina sinkkuna, koska en oo halunnu mitään vakavaa ollu vaa jotain pienii säpinöitä. Mut nyt oon halunnu jo jonkun aikaa löytää jonkun ja ottaa asiat vakavammin ja ehkä rupeekki seurustelemaan.

No mut kuitenki, sovittii sit tän kans et nähtäis ku oltii puhuttu jo joku pari viikkoa niin ja piti vaan nähä. Ja ku nähtiin juteltii tosi paljon kaikkee ja se kyseli hirveesti kaikkee et tykkäänks olla sinkku tai et haluisinko rupee seurustelee jne. Sanoin vaa et '' kyl haluisin ehkä seurustella, en tiiä. '' Nooh sit päädyttiinki sänkyyn. (just ku olin ajatellu, et haluun tapailla pitkään ennen ku seksiä, niiku nyt olinki tehny tähän asti..) no tän jälkeen juteltii hetki kunnes lähdin, ja tää kysy et ' ei kai tää jääny vaa tähä yhtee kertaa? ' ja sanoin et ' ei kai.. ?' Ja sano myös ennen tota et näytän pettyneeltä sen mielestä. Sit vaan sanoin etten oo todellakaa pettyny tms. Mut sit sen jälkeen seuraavana päivänä puhuttiin kuulumiset jne (sen alotuksesta), ja sit ei ollakaan puhuttu yli viikkoon. Ei täs muuten mitään, mut sen seksin jälkeen tuli tosi tyhjä ja pettynyt olo. En tiedä miks, taisin ihastua tähän vähän ja sit petyin siitä et harrastettiin seksiä vaik sillon se tuntu hyvältä idealta. En tajuu mut fiilikset ihan sekavat nyt ollu. En oo nyt ees ajatellu ollenkaa sitä toista kenen kans mulla oli juttua ollu jo pidempään, ku ajatukset muutenki sekavat kaikesta ja sit vielä tää. Mietin et teinkö jotain väärin vai sanoinko jotain, ku ei oo ottanut yhteyttä.. :o Onko samalaisii kokemuksii? En tiiä nyt et pitäskö vaan unohtaa toi vai tehä jotain, mut mitä..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat