Ammattikouluun pääsy

Vierailija

Olen hakenut useampaan eri ammattikouluun samaa alaa. Minulle sitten selvisi, että jos pääsen kaikkiin hakemaani paikkaan, niin minun on mentävä ykköshakuvaihtoehtoon. Nyt aloin tässä miettimään, että mitäs sitten, kun kirje tulee ensimmäiseksi sieltä, mikä on ollut minulla toisena vaihtoehtona ja se on myöntävä vastaus. Pitääkö minun ilmoittaa sinne, että minun pitää oottaa kirjettä ykkösvaihtoehdotani vai pitääkö ilmoittaa heti, että otanko vai enkö ota paikkaa? Entäs jos kahdesta paikasta tulee kirje, jossa lukee, että olen varasijalla ja sitten kolmannesta vaihtoehdosta tulee, että pääsen, niin pitääkö minun jäädä odottamaan, että saanko varasijan esinsimäisestä ja toisesta hakuvaihtoehdoista? Vähän sekava teksti tuli, mutta toivotaan, että joku osaa auttaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Mäki hain useempaan paikkaan samaa alaa, mut mä oon ollu ihan siinä ymmärryksessä että vaa yhestä paikasta tulee ilmotus et on hyväksytty? ....Tai hetkinen mites tää meni ku menin lukioon.. Se meni nii et mut hyväksyttiin tokaan vaihtoehtoon, otin sen vastaan, parin viikon päästä ilmotettiin ykkösvaihtoehdosta että pääsin varasijoilta sisään. Sit vaa soitto sinne mistä olin jo paikan hyväksyny ja sanoin että peruutan ilmottautumiseni. Lukiossa kyllä oli nii et pysty hakee varapaikkaa niiltä lukioilta mitkä oli omassa hakemuksessa alempanakii.. et sinänsä ei sulla vielä mitää paikkaa oo menetetty :)

..toivottavasti sait jonkilaista selvyyttä tästä harvinaisen sekavasta tekstistä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat