Epävarma itsestään

Vierailija

mie oon seurustellu miun poikaystävän kanssa kohta vuoden ja pari viikkoa sitten oltii ensimmäistä kertaa yhessä tuolla pedin puolella. Minnuu hävettää tosi paljon miun vartalo ja siksi en oikein pystyny rentoutumaan ja harrastamaan seksiä ja koko ajan halusin sanoa "ei", heti kun mie sanoin "ei" niin hän kyllä lopetti. Mie oon kertonu hänelle että miula on tälläne ongelma itteni kanssa ja hän ymmärti asian ja on auttanu minnuu ja sanonu ettei miu tarvii hävetä itteeni, mutta ku mie haluisin olla OIKEA nautinto hänelle. Onko jollakin vinkkejä miten sais kiinteytettyä NOPEASTI ala vatsaa ja peppua ja reisiä? mie veikkaan etten oo ainut jolla on näitä ongelmia niin olis kiva jos joku kehoystävä auttais:) kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

En suosittele mitään pikalaihdutuskuuria tai rääkkiä, poikaystäväsikin vain ihmettelee koko touhua ja miettii mikset ole tyytyväinen itseesi.
Jos vaikka panostaisit kauniiseen alusasusettiin ja muuten moitteettomaan ulkoasuun (karvat ajeltu,iho kuorittu ja kosteutettu, vähän hajuvettä ja hiukset nätisti, vaikka vähän meikkiäkin) niin olo tuntuu takuulla varmemmalta =)

Vierailija

Tärkeintä naisessa on kyllä itseluottamus eikä se että onko vyötäröllä nyt sentti vai kaksi enemmän tai vähemmän. Se että uskaltaa olla rento ja itsevarma on kaikkein seksikkäintä.

Suosittelisin hengailemaan ilman vaatteita ihan muutenkin kuin seksin merkeissä. Ottakaan vaikka suihku yhdessä tai saunokaa niin nakuiluun tottuu. Sitten ei tarvitse enää omaa kroppaa jännittää seksin merkeissä. Tutustukaa toistenne kehoihin kaikessa rauhassa.

Varmasti tuo villaisen mainitsema moitteeton ulkoasu auttaa asiaa ja tekee vaikutuksen mieheenkin. Itse ainakin arvostan sitä että karvat on siistit jos niitä edes on. Hyvä puhdas tuoksu ja pehmeä iho ovat myös tärkeitä. Sellainen luonnonkaunis ja raikas.

Vierailija

Jos olisi olemassa keinoja nopeasti kiinteytyä ja laihtua, olisi kaikki ihmiset urheilijan/missin/mallin näköisiä, eikä ylipaino-ongelmia olisi kenelläkään. Taisi kertoa jo jotain jotain? Eli, ei ole olemassakaan tapaa laihtua nopeasti. Laihdutus ja kiinteytys vaativat aikaa, hitosti työtä ja selkärankaa. Muttei siis missään nimessä mahdotonta! on vain ymmärrettävä, että järjettömiä aikatauluja ei kannata luoda, koska ei sillä muuta saavuta, kuin pettymystä.

Miten kehon ulkoinen olemus liittyy siihen oikeaan (wtf?) nautintoon? Jos miestä kiinnostaisi pelkästään kaunis ulkonäkö, hän naisi nukkea. Kyllä yleensä miehet nauttivat enemmän siitä, että nainen on aktiivinen, nauttii itse ja on itsevarma. Se ulkoinen habitus tulee sitten noiden jälkeen. Ja jos miaa., sinun poikaystäväsi ei pitäisi sinua aidosti haluttavana, hän ei olisi koskaan edes alkanut seurustelemaan kanssasi. Kyllä hän on sinun kehosi muodot ja rakenteen näki vaatteidesi läpi jo ensitapaamisellanne. Ei kukaan mies ole niin sokea tai tyhmä, että vaatteet voisivat hämätä suuremmin.

Suosittelen, että otat epuxin vinkeistä vaarin, ja alat oleilemaan enemmän ilkosillasi. Sinun kannattaa myös kosketella, sivellä ja tunnustella omaa kehoasi enemmän. Miten upealta kosketus tuntuutaan olkapäällä, niskassa, rintakehällä, uumalla, sisäreisissä jne. Opettelet keskittymään vain kosketuksen tunteeseen sen sijaan, että keskittyisit miettimään miltä kehosi näyttää. Kun sitten vähitellen opit nauttimaan omasta kosketuksestasi, siirrät koskettelun poikaystävällesi.

Samalla kun opettelet nauttimaan poikaystäväsi kosketuksesta ja katseesta alastomalla kehollasi, opettelet itse tuottamaan omilla kosketuksillasi ja katseellasi nautintoa poikaystävällesi (tadam, sinun ulkonäkösi ei ole se oikean nautinnon avain, vaan sinun tekosi ja olemuksesi). Vähitellen kyllä tottuminen, uteliaisuus ja rohkeus vievät eteen päin, kohti intiimiä seksielämää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat