Pitkästä seksisuhteesta parisuhteeseen?

Vierailija

Tutustuimme neljä vuotta sitten. Hän oli 17, minä 18. Hän seurusteli, minä en.

Pari kuukautta myöhemmin hän erosi, hetki sen jälkeen antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut minusta. Minua ei kiinnostanut.

Kului kuukausia, hän yritti lähestyä minua. Minä halusin olla vain kaveri.

Sitten tapahtui jotain, vietimme iltaa yhdessä, päädyimme suutelemaan ja lopulta sänkyyn.

Sama toistui muutama päivä myöhemmin, minä ihastuin ja kysyin missä mennään. Mies torjui minut, halusi olla vain kaveri.

Tämän jälkeen onkin menty on/offina 3 vuotta.

Ensin oli pelkkää seksiä (mies otti yhteyttä vain silloin kun halusi seksiä) ja välillä "eroja" ja takaisinpaluita.

Sitten mies varoittamatta alkoi seurustella toisaalla, muutamaa kuukautta myöhemmin suhde päättyi siihen että mies petti tyttöystäväänsä kanssani.

Tämän jälkeen oli jälleen seksiä, sitten mies totesi jälleen haluavansa olla vain kaveri. Kavereina pysyimme noin kuukauden, kunnes seksi astui jälleen kuviohin. Tuolloin aloimme nähdä viikottain eikä näkeminen enää tarkoittanut pelkkää seksiä. Siitä on nyt 1,5 vuotta.

Viimeiset pari kuukautta mies on alkanut kertoa, että tykkää musta/oon ihana jne. Viettänyt kokonaisia viikonloppuja seurassani, koskettanut ohimennen jne. Tiedän, että ei tee sitä siksi että saisi seksiä, tietää saavansa muutenkin.

En uskalla kysyä missä mennään, siihen tämä juttu on kaatunut useamman kerran.

Siksi kysyn teiltä, voiko 3 vuotta kestäneestä sähläyksestä tulla lopulta vakavampaa vai toivonko jälleen liikoja?

Kommentit (4)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Tuo vaikuttaa kyllä aika naurettavalta ja epäkypsältä toiminnalta. Miten olet edes jasanut tota noin pitkään. Kukaan muu ei voi sulle suoraa vastausta kertoa, kuin mies itse. Kysy häneltä. Kyllä se vastaus/reaktio sitten kertoo sulle missä mennään.

Vierailija

En varmaan olisi jaksanutkaan jos suhde olisi pysynyt pelkän seksin tasolla. Suhteemme alussa olin kuitenkin itse hyvin sitoutumiskammoinen ja vannoutunut ikisinkku, joten suhyeen laatu oli hyvä minulle, sen tiesi mieskin. Kuitenkin aikuistumisen ja rakastumiseni myötä olen alkanut haluamaan enemmän ja koska suhteemmekin on ajan kuluessa kehittynyt, olen jaksanut odottaa ja serata tilanteen kehittymistä.

Toki olen ollut silmät avoinna uusien tuttavuuksien varalta, mutta ketään kiinnostavaa en ole tavannut. Myöskään miehellä ei ole muita, edes mitään säätöä ollut koko aikana tuon yhden lyhyen seurustelun lisäksi.

Mies on erittäin vaikeasti luettava, eikä suoriin kysymyksiin saa vastauksia.Hän myös saattaa yksi päivä puhutella mua kaverina, seuraavana taas tyttöystävänä. Nyt hän on kovasti myös ehdotellut että kesällä lähtisimme yhdessä reissuun. Aika näyttää onko hän valmis toteuttamaan puheensa.

Tää on niin sekava ja tuulella käyvä suhde, etten oikiasti tiiä mitä tehdä. Emme kai osaa olla yhdessä emmekä erikseen.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

hmm... itsellä nykyinen suhde kehittyi seksissuhteesta seurustelusuhteeksi. Toisaalta meidän seksisuhdetta kesti noin puol vuotta. Kumpikaan ei suhdetta halunnut, kun molemmilla lyhyt aika tuolloin pidemmän suhteen päättymisestä ja miehellä muutenkin edellisestä avosuhteesta kaksi lasta, joten tilanne oli monimutkainen ja seksi kelpasi hyvin. Jotenki sitten meilläkin välit syvenivät ja siitä sitten ehittyivät suhteeksi. Meilläkin se oikeestaan lähti siitä, että mies alkoi puhumaan yhteisistä asioista tulevaisuudessa, vei tapaamaan perhettään, kavereitaan ja lapsiaan. Intohimon rinnalle tui läheisyys, hellyys ja lämpö.

Oli se meilläkin aluks aika soutaa huopaa meininkiä kun molemmat tottuneet siihen, että ollaan vaan seksikumppaneita, mutta kummallakaan mitään velvollisuuksia toista kohtaan. Toisia kumppaneita molemmilla ollut ainakin jollain tasolla ennen kun sitten päätimme yhdessä tuumin, että muuta saa riittää kaikessa mielessä. Niitä ei tarvita.

On tuo omakin mies hieman vaikea vieläkin lukea. Eihän suoraan sanoa minua naisystäväksi, mutta ei myöskään kaveriksi. Olen X (omalla nimelläni siis aina esittelee minut). Tämä käy hyvin. Meidän suhde on meidän oma asiamme.

Tähän on tultu päivä kerrallaan. Voin sanoa, että ei tämä ole itsellenikään kauhean helppoa ja yksinkertaista ole ollut mutta olen vähän sellainen että jos jotain haluan, olen valmis panostamaan siihen. Oli se sitten aikaa, kärsivällisyyttä tai mitä tahansa. Tietysti se, että toisen kanssa pystyy keskustelemaan asioista on olennaista. Kyllä meilläkin tuossa kuukausia sitten, jos otti edes puheeksi seurustelun niin mies meni vältteleväksi ja epävarmaksi.. sitten annoin olla ja annoin asioiden mennä hänen painollaan.

Vierailija

Kyllä voi tulla vakavampaa =)

Itselläni on samankaltainen tarina takana. Tapasin miehen ja välillä olimme kuukauden-kaksi yhdessä ja välillä erosimme, olimme kuukauden erossa ja aloimme harrastaa seksiä. Tai sitten olimme erossa melkein vuoden ja silti harrastimme seksiä viikottain.
Minä kiinnostin miestä vain hetkittäin ja minä menetin sydämmeni jo alkuaikoina. Tapaamisestamme on kohta 3 vuotta. Nyt olemme olleet kohta taas puolivuotta yhdessä ja avoliitossa 3kk. Emme kumpikaan voisi kuvitella elävämme ilman toisiamme. Minä deittalin välillä tahollani ja hänellä oli myös säätöä. Suhteemme on todella vahva ja yhteenmuutto on vain vahvistanut sitä. luottamuksen kanssa on kyllä välillä ongelmia mutta ne selviää aina puhumalla.
Kannattaa katsoa. Siitä voi tulla jotain mahtavaa =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat