e-pillereiden reseptin uusiminen

Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Tuli sitten tilattua aika lääkäriin, koska uusin reseptini ja siitä hyvästä minulta tullaan mittaa verenpaine, paino katotaan ja kuuluisa gynekologitutkimus tehdään samalla, ennen kuin voin jättää reseptin uusimisen. :/

Onko muillakin ollut tuollaista, että joutuu tehdä sellaisen, kuten täällä meillä Helsingissä? :o

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä minäkin olen "joutunut" saman läpi käymään. Mutta minä pidän sitä vain hyvänä asiana. Se on sinun oman terveytesi parhaaksi. Löydetäänpä ainakin ajoissa, jos jotain ikävää löydettävää on.

Vierailija

Juuri samanlailla toimittiin minunkin kohdalla, kun uusin reseptiä ensimmäistä kertaa. Toisella kerralla kävin terveydenhoitajan luona ja tämä teki tarvittavat kyselyt ja mittasi verenpaineen ja kertoi lääkärin uusivan reseptin, jonka hain seuraavana päivänä apteekista :)

Vierailija

Ite täytyy myöntää että oon onnistunu kiertää kaiket turhat kopeloinnit ja tuo verenpaine vaa aina on testattu. Pillerit nyt ollu about 2 vuotta.
Tosi hyvä teille jotka pystytte näkee tuon operaation hyvänä juttuna, ite kammoksun ajatusta nii et viimeks näin painajaisia ku jännitti että onnistunko tällä kertaa välttämään.. En voi sille mitää, mut nään sen tilanteen ainoostaan raiskauksena: Kosketaan vastoin omaa tahtoa, kiristetään että joko raiskaus tai ei pillereitä.
Nyt on olo hyvä koska tiedän että seuraavan pillereiden kohalla onnistun ainaki vielä välttää ikävyydet.

Mimmma

Itsekin olen välttäny "kopeloinnit". Olen opiskelija, joten opiskelijaterveydenhuollon kautta saan reseptin uusinnan viemällä vanhan reseptin heille. Siellä pitää olla vanha resepti mukana (jos tallessa) ja täyttää kaavake sekä mitata verenpaine. Viime kerralla kirjoitin paperiin että papa tehty edellisvuonna koska en halunnut kopeloitavaksi :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat