Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija

Olemme olleet yhdessä 2vuotta. Mielestäni meidän suhde on mennyt ns. kaverilliseksi. Olemme yhdessä joka päivä ja teemme päivittäin samoja asioita. Hän on koneella ja minä katson tv:tä ja joskus käymme ajelemassa ja näin kesäisin olemme joka vklp kalassa. Olen sanonut hänelle että haluaisin omaa aikaa,kaipaan kavereitani ja haluaisin nähdä heitä mutta hän vain sanoo että haluaisi olla minun kanssani,enkä siis pysty olla kenenkään muun kanssa kun tuntuu pahalta etten ole hänen kanssaan niinkuin hän haluaisi. Näemme jokapäivä hänen kaveriaan joten hän ei oikein ymmärrä tilannettani minun näkökulmasta. Meillä ei myöskään ole enää intohimoa ja hellyyttä suhteessa. Haluni on kadonnut olemattomiin ja annan hänelle joskus viikonloppuisin ihan vain siksi että hän lopettaisi kovalla munalla tökkimisen. Hän ei enää anna minulle huomiota,halaa tai pusuttele. Olen yrittänyt puhua asioista mutta mikäänn ei tunnu muuttuvan. Mitä tehdä? Anteeksi sekalainen teksi.

Kommentit (3)

Vierailija

Rakastan häntä todella,mutten ole enää onnellinen hänen kanssaan.
Kaipaan niitä aikoja jolloin olin vielä sinkku ja vapaa.
Toisaalta jos eroamme tulen menettämään niin paljon...Voi kuulostaa hieman itsekkäältä mutta sitten en pääse enää hänen kanssaan shoppailemaan pääkaupunkeihin,kukaan ei vie minua kouluun,ei ole ketään kuka hakisi tupakkia,enkä myöskään pääsisi tutustumaan hänen mummuun ja pappaansa mökkeilessä tai menisi hänen kanssaan pääkaupunkiin serkun luo.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Jokaiseen parisuhteeseen sikee lopulta arki. Alkuhuuman kipinät muuttuu vahvemmaksi sidokseksi (tai vaihtoehtoisesti kuolevat pois). Mielestäni kompromissit kuuluvat jokaiseen suhteeseen, eli jos miehesi haluaa tehdä toista ja sinä toista, on ihan sallittua,että teette välillä omiakin juttuja. Omaa elämää ja kaverisuhteitaan ei kannata uhrata minkään suhteen takia.
Mutta kuten kaikissa suhteissa, keskustelu on kaiken alku ja juuri. En tiedä miten ja millä keinoilla olet koittanut saada keskustelua eteenpäin, mutta suosittelen yrittämään vielä. Miehen ehdoilla. Mutta ei kyllä kivalta kuulosta jos suhteesta on kadonnut huomionsoitukset ja intohimo. Etenkin jos niitä kaipaa. Tiedän kokemuksesta, kuinka turhauttavaa sellainen voi olla.

Tsemii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat