So in love with two

Seuraa 
Liittynyt30.4.2012

Muutimme pari kuukautta sitten poikaystäväni kanssa virallisesti yhteen. Olemme seurustelleet vuoden verran. Mutta nyt olen huomannut suhteemme kuivuvan, joten olen melkein hakenut huomiota muilta miehiltä. Mutta pettänyt en ole!! Oma mieheni vain istuu kotona, eikä halua lähteä kanssani mihinkään. Hän haluaa vain pelata tai hengata omien kavereidensa kanssa juopottelemalla. Olen kyllästynyt siihen, etten saa häneltä haluamaani huomiota.
Eilen olin kaveriporukan kanssa baarissa. Ja seurassamme oli yksi puolituttuni, joka on hyvinkin hyvännäköinen, fiksu ja hauska. Meillä synkkasi huumori ja kaikki muukin todella äkkiä. Ennen valomerkkiä menin kavereitteni kanssa tanssilattialle. Tanssimme hetken kaikki yhdessä, mutta sitten jäljelle jäi yhtäkkiä vain minä ja tämä puolituttuni. Hivuttauduimme yhteen reunaan, niin etteivät muut nähneet meitä. (Vaikka kyllä he näkivät :D ) Hän oli hyvin suojeleva minua kohtaan, hän suojasi minua, ettei kukaan kovasti töninyt minua tai mitään. Hivuttauduimme koko ajan hieman lähemmäksi toisiamme. Kun tunsin pieniä hipaisuja lantiollani ja vyötärölläni, itse tartuin häntä niskan yli kiinni ja tanssimme kaikki hitaat loppubiisit yhdessä. Meidän välillämme oli jotain hyvin erilaista... Jotain sellaista jota en ole saanut moneen aikaan kokea poikaystäväni kanssa. Emme suudelleet tai mitään, mutta kaikki muu tuntui unohtuvan sillä hetkellä kun hän piti minusta kiinni. Tiedän että jos poikaystäväni olisi nähnyt minut siinä tilanteessa, hän olisi todella suuttunut. Mutta onko väärin tuntea vetoa toiseen mieheen, jos oma poikaystävä ei anna tarpeeksi huomiota? Hyvä kun huomaa että tulen kotiin... Ja huomautan vielä, että tämä puolituttuni ei ollut kännissä! :D

Kommentit (7)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kyseessähän voi olla ohimenevä ihastus. En tosin ole sinun kengissäsi, en tiedä mitä tunnet tätä toista poikaa kohtaan. Mutta jos tunne onkin vaan ohimenevä, niin olisi ehkä hyvä odotella miten tilanne kehittyy. Ja kun kerran haluat huomiota muilta miehiltä, niin se varmasti vahvistaa tätä ihastumista.

Sanoit, että suhteenne on kuivunut. Onko suhteessa pahoja ongelmia? Rakastatko poikaystävääsi? Pystytkö kuvittelemaan jättäväsi hänet? Oli miten oli, kannattaa kertoa ihastuksesta poikaystävällesi. Jos ei heti niin ainakin jossain vaiheessa.

Itse ihastuin erääseen poikaan kun oltiin poikaystävän kanssa seurusteltu noin puoltoista vuotta. Tunne oli järjettömän voimakas, mutta meni onneksi ohi yhtä nopeasti kuin tulikin :D

Mieti tunteitasi rauhassa.

Lizzyne
Seuraa 
Liittynyt30.4.2012

Niitä ohimenneitä ihastuksia on pari kappaletta ollut, mutta tässä tapauksessa taidan olla tosissani. En ole enää varma tunteistani poikaystävääni kohtaan. Tuntuu, että suhteemme kaikki hyvä katotaa hitaasti pois. Kun hänen mielenkiintonsa kaikessa muussa kuin minussa, tunnen että etäännymme koko ajan toisistamme. Olen jo puhunut hänen kanssaan siitä että suhteessamme kaikki ei ole kunnossa, mutta hänen mielestään se on normaalia että hän vain pelaa ja hengaa kavereidensa kanssa, kuin on minun kanssani. Mittani alkaa olla jo täynnä. Olen vuoden katsonut samaa miestä, eikä muutoksia ole tapahtunut...
Eroaminen nyt vain on vaikeampaa koska asumme yhdessä. Minun pitäisi tällöin palata kotiin, mitä en haluaisi tehdä. Minun täytyy myöntää, että olen miettinyt poikaystäväni jättämistä. En kiellä sitä. Sattuisihan se, mutta parempi päästää irti, eikö? Ansaitsen paljon parempaa kohtelua. Itse en pidä siitä, että poikaystäväni pitää suhdettamme täysin itsestäänselvyytenä, mitä se ei todellakaan tällä hetkellä ole!

Vierailija

älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä. entä jos ihastuksen tunne meneekin yhtäkkiä ohi? (vaikka siltä ei tällä hetkellä tuntuisikaan.) ihastuminen toiseen henkilöön suhteen aikanahan on ihan normaalia. mutta myös nopeasti ohi meneviä. sinun tilanteessani yrittäisin vielä poikaystävän kanssa, ettei sitten myöhemmin ala kaduttamaan. oletko ollut yhteyksissä nyt tämän puolituttusi kanssa?

Lizzyne
Seuraa 
Liittynyt30.4.2012

Olen antanut poikaystävälleni paljon mahdollisuuksia korjata meidän suhdetta, mutta hän on välinpitämätön ja itserakas. Luultavasti katson tämän kuukauden loppuun. Jos ei muutoksia tapahdu, suhteemme on lopussa.

En ole varsinaisesti ollut yhteyksissä tämän puolitutun kanssa. Hänen kanssaan en kauheasti viitsi asioissa edetä, ennen kuin kaikki asiat ovat selkeitä :)

Vierailija

Ciao... Itse olen juuri eronnut, joksikin tuollaisesta miehestä jolta poikaystäväsi kuulostaa.
Lukiessa aloitusta & kommentteja sanoisin että kannattaa ehkä päästää irti. Mies on ollut törppö kun ei sinua arvosta ja kun nuoria vielä ollaan niin tyhmää jäädä huonoon suhteeseen kitkuttamaan kun parempaakin on varmasti tarjolla. Itse seurustelin 1½vuotta ja se tuntui pitkältä ajalta vetää vessanpöntöstä alas mutta kokoajan pohtiessa se aika pitenee ja ero vaikeutuu.
Jos tosiaan te olisitte poikaystäväsi kanssa 'toisillenne tarkoitetut', se varmasti ilmenisi jotenkin tässä eron tiimoilta joko poikaystävän 'heräämisenä' tai muuten.
Mihin päädytkin, tsemppiä ! :)meillä on vasta elämä edessä !

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kyllä kuulostaa siltä, ettet halua enää olla poikaystäväsi kanssa. Jos ette asuisi yhdessä olisit ehkä jo tehnyt ratkaisun erosta, vai mitä? Ymmärrän, että kun yhdessä asuu, niin ero on paljon vaikeampaa. Tsemppiä :)

Lizzyne
Seuraa 
Liittynyt30.4.2012

Kyllä, yhteenmuuttaminen vaikeuttaa eroa, ratkaisu olisi ollut paljon helpompi. Jos poikaystäväni asuisi edellisessä kämpässään (minähän "asustelin" siellä myös, mutta en virallisesti), olisin jo ehkä jättänytkin hänet. Liian monta kertaa olen saanut pettyä, että kiintiöni on nyt aivan täynnä! Ei ole mies muuttunut, joten taitaapi suhde olla tässä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat