Tarvitsen uusia ihania ystäviä!

Vierailija

Mun on tullut sotkettua mun asiat useampaankin otteeseen. Päätin sitten lähteä lenkille ja selvittelemään ajatuksiani. Välillä tullut tehtyä pahojakin virheitä, mutta eikös me kaikki joskus? Tärkeintä olisi pyytää muilta anteeksi, kun tajuaa tehneensä väärin. Mä en oo aina siihen pystynyt. :(

Mutta nyt itse asiaan. Jossain vaiheessa lenkkiä tuli semmonen olo, että nyt mun on pakko soittaa jollekin ja purkaa tää kaikki sille. Mutta eihän mulla oo sellasta ihmistä, jolle vois soittaa millon vaan ja mistä asiasta vaan. Siinä rannalla kävellessäni rupesin mietiskelemään, että tarviisiin oikeesti irtiottoa arjesta, ja tajusin, että tarviin oikeesti sellasen "hullun" ystävän. Ystävän, jonka kanssa voi hetken mielijohteesta hypätä vaatteet päällä uimaan. Tai tehdä päähänpistosta jotain ihan hullua. Unohtaa kaiken pahan ja tehdä jotain oikein mukavaa. Viettää joku viikonloppu ilman minkäänlaisia suunnitelmia jonkun kivan ihmisen kanssa, jolla olis mitä hulluimpia ideoita. Tuli niin elävästi mieleen yks poika, jonka kanssa oli just tällästä. Kunpa olisinkin pitänyt siitä kiinni.

Mutta siis kirjoitin tänne, koska haluan oikeasti saada semmosen HYVÄN ystävän, joka olis halukas näkemään piankin. En ole ehkä mikään normaalein, tai sosiaalisin ihminen. En ehkä maailman pidetyin ja suosituin. Mutta haluan tulla sosiaalisemmaksi ja muutenkin tutustua ihmisiin. Ihmisiin, jotka ei pidä mua ihan tyhmänä. Haluatko sä tutustua tällaseen 20 vuotiaaseen tyttöseen, joka kaipaa sisältöä elämäänsä?

Vastailkaahan jos kiinnostaa, antakaa vaikka s-postiosotteet, jos haluutte tutustua. :)

Kommentit (6)

tiituss
Seuraa 
Liittynyt15.10.2010

Moikka!
Kiinnostuin saman tien sun viestistä! Itsellä kanssa hakusessa just tollaset "hullun hauskat kaverit" :D Itse olen myös tälläinen ja rakastan sitä kun voi hassutella ja tehdä kaikkea hetken mielijohteesta! Mullakin on vain 1 tämmöinen kaveri jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa, joten toinen olisi tervetullut!
Olen kanssa 20 vuotias tyttönen ja toivottavasti kirjottelet mulle niin voidaan kirjotella enemmän! :)

s-posti on:
jaanazki_91@hotmail.com

(muutkin saman henkiset saa toki kirjoitella! Enkä halua mitään 2 viestin kirjottelijoita, jotka lopettaa kirjottelut samantien, sanomatta mittään ;D)

Vierailija

Mä olisin kiinnostunut susta, koska mullakaan ei ole monta ystävää.
Suurin osa heistä asuvat ympäri Suomea.

Mä asun Mellunmäessä ja yksin (kerrostalossa, kaksiossa). Olen 27-vuotias nuori positiivinen nuori nainen, ja jos olet myös kiinnostunut musta kirjoita mun sähköpostiini: piapn@suomi24.fi

PS. Me voitaisiin, jos sulle sopii, mennä (tulevaisuudessa ehkä) vaikka kahville, leffaan, lintsille, puistoon piknille, messuille tai festareille?

Mä olen Pia Nieminen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat