Seksiä ekaa kertaa..

Vierailija

tota noinn.. oon ite 14-vuotias tytsi..joka on ainakin vielä neitsyt.aattelin vaa etten tiiä oikee paljon mitään seksistä joten voisitteko te auttaa mua? mua pelottaa vähän mun tuleva eka kerta ja en tiedä mitä pitäis tehä.tiiän että se mun eka kerta lähestyy kokoajan. Auttakaa pliis..
plus haluisin tietää miten se käy ja miltä yleensä tuntuu..

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä se menee itsestään, enkä ainakaan itse pystynyt siihen "varautumaan"... ensimmäisellä kerralla ei ole mitään kiirettä, itse oli "vasta" 17 kun menetin neitsyyteni. Tää mies oli mua kolme vuotta vanhempi ja olin ollut häneen kiinnostunut aika pitkään.. Yhtenä iltana hän sitten kutsuu mut hänen luokseen ja sitten päädyimme sänkyyn... Mies itse oli hellä ja huolehti, että mulla on kaikki hyvin... seksin jälkeenkin halusi läheisyyttä! Itse seksi taas ei sykähdyttänyt, mutta olen kuullut että ensimmäisillä kerroilla ei välttämättä tunnu niin hyvältä, mutta ei jäänyt siitä pahaa muistoa.. Neitsyyden menetys on niin yksilöllistä ja itse olen tyytyväinen, että asiat menivät näin.. :) Toivottavasti sullakin tulee hyvä muisto ensimmäisestä kerrasta !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat