Miten valmistaudutte ennen seksiä?

Vierailija

Hei! Haluaisin nyt kuulla teidän tarinoitanne, miten valmistaudutte seksiin? Miten valmistaudutte niin, että tunnette itsenne seksikkäiksi? Rasvaatteko ehkä ihonne pehmeiksi? Sheivaatte? Lakkaatte kyntenne? Hmm?

Itse olen vielä alottelija ja olen harrastanut seksiä vasta pari kertaa, enkä sen aikana tunne itseäni seksikkääksi ja mietin ulkonäköäni ehkä liikaa.

Kertokaa vinkkejänne! :))

Kommentit (8)

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Seksikkyys lähtee sieltä itsevarmuudesta ja löydät varmasti myös oman seksikkyytesi kun saat vähän kokemusta ja oikeasti löydät ne jutut josta juuri sinä nautit.Kannatta mielestäni ottaa esimerkiksi kehut vastaan eikä vähätellä niitä kuten naisilla tuppa joskus vähän menemään. :) itselläni ainakin ihan noin konkrettiset jutut on ehkä se alapään sheivaus ja jos haluan oikein panostella niin sitten kivat meikit. Mutta oikeastaan olen kyllä seksikkäimmäksi tuntenut itseni varmaan joskus tajuttoman hyvän seksin aikana varmaan ilman meikkiä rakkaan miehen kanssa :D Rentous on aika avain asemassa ja en minä ainakaan tuntenut itseäni ensimmäisten seksikokemusten aikana seksikkääksi vaan siihen sen löytämiseen meni kauemmin aikaa :)

Vierailija

Lähinnä karvanpoisto alapäästä ja kainaloista, suihkussa käynti tai ainakin alapääpesu, ehkä suihkaus hajuvettä. Ja että hengitys ei haise pahalta, eli joko hampaiden pesu tai sitten jos syödään ja juodaan yhdessä jotain niin sekin yleensä riittää poistamaan epämiellyttävän hajun/maun suusta. Joskus jos halutaan vähän leikkiä, saatan pukea päälleni jotkut seksikkäät alusvaatteet, minihameen, avonaisen topin tms. Nuo rosemaryn vinkit on myös hyviä.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

En ole koskaan valmistautunut mitenkään, koska seksi tuppaa olemaan aika spontaania. Ei sitä koskaan tiedä milloin se tapahtuu. Ei kyllä kauheen hyvä olo oo jos on likanen :D enkä haluu et poikaystävä antaa suuseksiä jos en oo vähään aikaan peseytyny.

Mutta joskus jos oikeen tekee mieli, eikä poikaystävä ole vielä kotona, niin saatan laittaa jotain kivaa päälle seksin toivossa :D Alapään sokeroin aina välillä. Ehkä parin kuukauden välein, sitten kun se on niin puska, että ittee häiritsee, mut kyllä poikaystävä tykkää sitten kun on silee.

Vierailija

Enpä kyllä itse varsinaisesti valmistaudu seksiin mitenkään. Tähän asti on aina riittänyt se yleishygienia (suikussa käyminen usein, karvojen trimmissä pitäminen, hiusten pitäminen puhtaana, hampaiden peseminen ja huuhtelu sen 2xpäivä, ruuan/kahvin jälkeen purkkarin jauhaminen, deodoranttien käyttö, kasvojen hoito jne), ja yleinen siisteys (silitetyt, puhtaat ja raikkaat vaatteet, hiukset hoidettu, kevyt meikki jne) esivalmisteluksi. Nuo asiat kun on joka tapauksessa kunnossa, olipa ajatuksena seksin harrastaminen tai ei.

Ehkä poikkeuksena voisi sanoa sen, että silloin kun ajatuksena on kellistää mies petipuuhiin, jätän hajusteiden käytön pois. Normaalisti kun kannan ihollani aina hajuvettä, mutta mies on yliherkkä hajusteille, joten jos hänet iholleni haluan, en suihkuttele itseeni hajusteita ja valitsen normaalisti käyttämäni deodorantin sijasta apteekin täysin hajusteettoman version.

Muutoin kyllä se seksi on niin spontaania ja odottamatonta, ettei se ikinä kyllä katso kummankaan osapuolen vaatetusta, olemusta tai tilannetta. Silloin se seksi on yleensä parhaimmillaankin, kun se tulee puhtaasta halusta ja kiimasta, eikä niinkään esipohjustetusta halusta. Nykyään myös meille käy usein niin, että ainoat sopivat tilanteet harrastaa seksiä tapahtuvat sängyssä ennen nukkumaan menoa, tai suihkussa. Molemmat ovat paikkoja, jossa tälläytymisellä ei paljoa saavuta :D

Vierailija

Itse en sen kummemmin juuri ennen seksiä ehdi yleensä valmistautua millään lailla :D Pidän vain huolen siitä, että mieheni ollessa kotona pidän karvoituksen kurissa sheivaamalla säännöllisesti ja tietysti yleishygienia.

Vierailija

Meillä ei sen erikoisempia valmisteluja ole, kuin ihan se säännöllinen sheivaus ja hygieniasta huolenpito, toki jos suuseksiä on luvassa, niin sitten alapääpesu ennen seksiä.

Itsevarmuus luo seksikkyyden ja ei kannata ajatella liikaa, sitä miltä näyttää vaan keskittyy olennaiseen.

Joskus jos tekee mieli jotain hiukkasen spesiaalia niin saatan ehkä tehdä täysivaltaisen sheivauksen kaikkialle, rasvaan ja laitan vähän hiuksia tai ehkä ostan uudet seksikkäät alusvaatteet ja yllätän niillä.
Mutta yleensä ei mitään kummosia valmisteluja oo meillä.

Vierailija

sheivaus ja yleinen hygienia. itse en ole ihan sinut oman vartalon kanssa, mutta kun näkee miten paljon toinen sua haluaa ja kehuu sua ni kyllä se saa tuntemaan mut seksikkääksi ja unohtamaan hetkeksi sen mitä itse näen peilistä. Myöskin keikistely toimii mulla, et tulee sellainen seksikäs olo. ei pidä ajatella liikaa omaa vartaloaa vaa heittäytyä hetkee ni kyl se on parasta "valmistautumista" ja mieskin tykkää kun oot itsevarma. kyl vielää löydät oman seksikkyytes :)

Koilas

Vaimo käy rasvaamassa pillunsa ennen panos.On liian tiukka työntää kulli pilluun kun emme ole saaneet naitua aiemmin.Vaimo on saanut jotain extraa. Sisäänsä aiemmin hän tuli tosi aktiiviseksi tapahtuman jälkeen.Muttei paljoa kerro tapahtuneesta oliko naisen luona vai oliko pari hänen kanssaan vai mitä hänellä oli meneillään.Hän sanoo et omista hänen ruumistaan hän tekee mitä hän haluaa.Kun nussitaan tuntuu että hän tarvitsee pitkän esileikin muttei anna tehdä mitään itselleen miten mulla on tällainen vaimo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat