parisuhteeseen piristystä !

Vierailija

heippa !
musta tuntuu et mun poikaystävällä on toinen mutta ei kai se niin "typerä" olis et pyörittäis kahta...oon kauheen mustasukkane koko aja melkei kaikesta mut yleensä en kerro sitä sille.. vaikka varmaan pitäis mut pelkään että se suuttuu mulle ihan hirveesti ja jättää mut :( mein suhde on menny siihen suntaa et ku meen mun poikäystävälle oli sitte arki tai viikoloppu ni aina se on sitä et katotaan telkkuu, se istuu tietokoneel tai juo kaljaa.. kyl me aika usein katotaa jotai leffaa (sellasiiki mist mä tykkään(: ) sit se luulee koko aja et suutun sille jos vastaan iha sama tai emmätiä vaik se ite vastaa melkein aina mihi tahans kysymyksee et iha sama tai jotai et iha mite ite haluut.. :/ oon monesti sanonu et sanoo suoraa, oli kysymys mikä tahansa.. :/ viimisen kuukauden aikana mä oon tehny alotteen peti hommissa ja tuskin saisin edes yhtä pusua taikka halia jollen itse pyydä tai anna :/ mullekki tuli alussa niin ihania rakkausviestejä ja usein et välillä tuli tippa linssii :) musta vaan tuntuu todella siltä etten enää riitä sille, et se haluis jotain vielä parempaa ja uutta .. :( me ei juurikaan puhuta mistään tunne asioista naamatuste, enimmäksee puhelimes ja tosi harvoin:/ puhelut loppuu aina samalla tavalla: hyvää yötä, rakastan sua, heippa. ei asuta yhessä joten sanon joskus esim. haluisin sun viereen nukkumaa tai jotain muuta erilaista mut se ei sano mitään muuta ku "okei".. varmaan kerran kahes kuus saan sellast huomioo mitä saan sit miettiä seuraavat kaks kk ku saan sitä taas.. :/ nyt kun tulee jääkiekon MM-kisat sitä huomioo tulee vielä vähemmän, vaikka itsekkin tykkään katsoa ni se ois tosi paljon mukavampaa kattoo kullan kainalossa mutta ei kun ei :((
haluisin jotain piristystä/tekemistä tai mitä vaan mein suhteeseen, en todellaka halua erota eikä sekä, tai ainaki se on mulle nii sanonu aika monta kertaa ku ollaa jostai pienest riidelty ja sit sovittu (: auttakaa !?

Kommentit (2)

Vierailija

Ihan pakko ekana kysyä että minkää ikäsiä ootte ja kauanko olette seurustelleet?? Ei tuossa tilanteessa nyt varmaan oikein muu auta kuin perusteellinen keskustelu. Naamatusten. Täytyyhän parisuhteessa voida puhua asioista rehellisesti pelkäämättä toisen suuttuvan.

Vierailija

itte oon 16 ja mies pari vuotta vanhempi, vuosi tulee kohta mut ollaa tunnettu jo kauan ja säätöö ollu ilman muita suihteita, ei vaan jotenki "uskallettu" heti ruveta seurustelee vaik oltiinki rakastuneita (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat