Kokemuksia enkeleistä ?

Vierailija

Oletteko koskaan kohdanneet enkeliä, enkeli-ilmestystä?
Itse en ole mutta olen kuullut Seinäjoen helluntaiseurakunnassa seuraavan todistuksen.

http://www.youtube.com/watch?v=7O7uLP_7iIU

Tosin yhden kerran elämäni vaikeimmassa kohtaa näin valveilla ollessani ison siiven, yli kaksimetrisen ainakin, ainoastaan siiven joka lähinnä muistuttu huuhkajan siipeä. Yksi siipi vain ja sain sisimpään kuin kultaisin kirjaimin sanat: "Selviät tästäkin!"

Olisi mielenkiintoista kuulla ja lukea tälläisistäkin asioista.

Uskon Jumalaan.
ja uskon senkin että Raamattu on totta ja kyllä siellä enkeleistä ja enkelien ilmestymisistäkin kerrotaan. Että he ovat sanansaattajia heille jotka saavat autuuden periä, mm.

Kommentit (1)

Vierailija

Oi ompas jännä kuulla et joku toinenki on nähny tälläsen mystisen jutun! nimittäin oon nähny n. 6 vuotiaana enkelin. Se oli todella ihmeellistä ja muistan sen erittäin tarkkaan. Olimme perheeni kanssa reissussa ja tossa iässä nukkumaan meneminen jännitti. Yhtäkkiä tunsin kädelläni lämpimän kosketuksen ja ihmettelin että kuka koski käteeni. Käännyin ympäri ja näin myös suuren n.pari metrisen enkelin. Se oli todella kirkas ja kaunis, pitkät vaaleat hiukset ja isot siivet sekä kaunis suuri mekko.. Näin sen vain muutamia sekunteja kunnes se katosi. Itse en ole edes kovin uskovainen ja olen miettinyt asiaa jonkun verran, että miten tämä voi olla mahdollista. En usko että olin unessa, koska unen saaminen oli vaikeaa ja enkeli tuntui todelliselta. Onhan näitä enkelitarinoita jonkin verran ja kieltämättä ovat kiinnostavia :) Se oli varmaan mun suojelus enkeli, eipä ole ton jälkeen kyllä näkynyt: )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat