Kuntoiluystäviä Helsingistä?

Vierailija

Hei!

Löytyyköhän täältä muita naisia jotka HALUAISI aloittaa jumppia yms kuntoilua, mutta inspis, uskallus ja tsempparit kateissa? Ei kuitenkaan mitään stressaavaa meininkiä vaan ihan tsemppaavasti yritettäisi tsempata ja hakea toisia jumppiin ja saada unelmien vartalot yhdessä! Ei tarvitsisi hävetä olla jumpassa yksin ja se ainoa tunari ja huonokuntoinen yksilö :D Plussana tässä tietty uusia ystäviä, kuuntelijoita elämän murheisiin, suklaantuojia sydänsuruihin ja muutenkin, luotettavia elämän tukipilareita :)

Itse olen siis 21 vuotias nainen, halukas saamaan roikkupyllyn ylös ja halukas jakamaan muiden naisten kanssa niin ne todella rankat treenit kuin myös ne lintsailut niistä reeneistä! EI SIIS STRESSIÄ, mutta tavote olis saada joskus ehkä semmonen kiinteäki body=)

JOS ketään kiinnostaa, ilmotelkaa joko täällä tai mailatkaa suoraan ritunen20@hotmail.fi!

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka! Alappas mun kanssa käymään tuolla Elixiassa jumpissa! (: mulla on sinne vuoden jäsenyys ja hieman hiljemmalle jääny tää mun vierailu siellä ku ei ikinä saa aikaseks lähtee sinne. Oon siis 18v tyttö hesasta ja ja ja ystävät ei ois myöskää pahitteeks täälläkään päin (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat