Ihmisten haukkuminen netissä on yleensä kateutta?

Vierailija

Mitä mieltä olette ylenpalttisesta ulkonäön haukkumisesta ihan normaalista ihmisestä (ei ole pumpannut itseään täyteen silikonia tai miekannut naamaa umpeen). Tuleeko olo että kyseiselle ihmiselle ollaan vaan kateellisia?

Kommentit (10)

Vierailija

Haukkujalla on about aina huono itsetunto tai kateutta, mun mielestäni ei ole mitään syytä käyttäytyä niin ketään kohtaan, ei livenä, ei netissä. Naurettavaa ja lapsellista käytöstä sellainen.

Vierailija

googlettakaa sana kateus! se, että haukkuu jotain ei todellakaan ole aina kateutta. Toisinaan voi olla, mutta ei aina. Onko ikinä tullut mieleen, että joku voi oikeasti tarkoittaa kun sanoo toista rumaksi, kauneus on katsojan silmässä. lapsellista voi olla, mutta julkimot on itsensä siihen arvosteluasemaan ajanut niin minkäs teet meitä on moneen junaan.
Jos joku haukkuu/arvostelee mua ni ei kyllä ekana tule mieleen, et se on kateellinen mulle.
pohjaan ihan omaa kokemuksee, ett jos jostain on tullu poikkipuolinen sana sanottua ni on johtunut ihan muista syistä, kuin kateudesta. nykyäänhän kaikki negatiivinen sanominen on kateutta ???
terveisin superkateellinen :D

Vierailija

jatkuu...
jos jonkun oloa helpottaa et haluu ajatella et sille ollaan kateellisia jos sen käytöstä yms arvostellaan ni vapaasti voi ajatella niin ettei vaan tulis paha mieli.
enpä tunne yhtäkään joka ei joskus olis jotain pahaa toisesta sanonut, selän takana puhunut yms. saa tulla korjaa jos joku väittää ettei ole ikinä sanonu pahaa sanaa toisesta
plus et kateus on ihhimillinen tunne ja sitä tuntee jokainen joskus mut se voi ilmentyä muutenkin kun haukkumalla.

Vierailija

Munkaan mielestä haukkuminen ei välttämättä tarkoita kateutta. Toki se voi sitä tarkoittaa, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. Itseäni on kiusattu, haukuttu ym. ja tiedän ettei se mistään kateudesta johtunut. Monet ovat olleet minua kauniimpia, heillä on ollut paljon kavereita, poikaystävä. Mulla ei ollut kavereita, poikaystävää, en ollut kaunis. Joten miksi ihmeessä he olisivat kateellisia mulle?

Vierailija

tohon just pohjautuu mun mielipide asiasta, koska itseäni on kanssa kiusattu taannoin eikä se ollut mitään kateutta vaan ilkeyttä.
tsemppiä sulle toivottavasti sulla on ystäviä tällä hetkellä :)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Mustasukkaisuus, oma huonomieli, huonoitseluottamus...onhan noita.. mutta taustalla voi olla monia asioita. Yksi niistä on provokaatio. Lisäksi nuorempien keskuudessa paine sopeutua joukkoon.. kiusataan kaverien mukana.. onhan noita. Ollaan niiden yläpuolella. Toisesta korvasta sisään - toisesta ulos.

Vierailija

Kateus voi myös osoittautua että jätetään yksin, ja katotaan jotenkin pahasti, mustasukkaisuus on si taas ihmisten kesken olevaa raivoa, vihaa, väheksyntää, itsensä kehumista, oman omaisuuden mainostamista ja paisuttelua ja provokaatiota ja toisen kehuminen on että haluaa olla parempi ja tuntee itsensä paremmaks ja sitä sanotaan, mielistelyks, ite kutsun epärehellisyydeks, mm valehdellaan itelle ja toiselle..

Vierailija

Todellinen kauneus tulee sisältä, ei koskaan todellisuudessa ulkonäöstä, mulle tulee mieleen tosta rehvakkuus, he ovat ollee rehvakkaita, siittä ei kannata välittää, ite viihdyn sinkkuna, ihmisen täytyis olla rehellinen, ei rehvakas, itsevarmuus ja itsetunto kasvaa, sekä myös itseluottamus, semmosesta välitetään enemmän..

Vierailija

Muiden haukkuminen netissä on raukka, ite en oo koskaan haukkunu ketään, netissä yleensä voin arvostella musiikkia ja jos video on epäsovelias mut en hauku varsinaisesti, koska haukkuminen on lapsellista ja tyhmää.. yleensä haukkuminen on kateellinen merkki, tosin ei siinä mielessä jos sanoo mielipiteensä kuten jos jotkut sanoo, "musta se on kaunis nainen" ja mää sanon että "ruma", se voi olla mielipide, voin myös sanoo, "on se kaunis nainen", mut jos ei oo omaan mieleen ni ei se kateutta oo sillon, todellisuudessa tosi kauneus tulee sisältä loppujen lopuks, kauneus on katsojan silmässä, voihan se vaikuttaa ja iskee jos on silmää.. mut tosi kauneus tulee sisältä lopuks..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat