auttakaa mua !

Vierailija

Heippa ! Oon neljätoista vuotias ja oon seurustellut kohta puol vuotta poikaystäväni kanssa ja pelkään seksiä. Olen lukenut täällä paljon siitä kuinka yhdyntä sattuu ja tulee kamalasti verta yms. Poikaystäväni kalu on minusta liian iso ja pelkään että se ei mahdu sisääni kun saan just ja just 2 sormea sisääni ! Pelkään että repeän tai että se sattuu kamalasti ): auttakaa !

Kommentit (4)

Vierailija

1. Jos pelkäät, et ole valmis.
2. Jos luulet ettet ole valmis, et ole valmis.
3. Jos et ole valmis, et vaan ole valmis. Ei neljäntoista ikäisenä ole mikään pakko harrastaa seksiä, on se seurustelu paljon muutakin kuin pelkkää aktia.

Ei teillä ole mikään kiire, mut jos siis todellakin on pakko päästä harrastamaan seksiä nii kannattaa ottaa asiasta selvää, niin ettei rikota paikkoja.

Ps. Muistakaa suojautua.

Vierailija

ja se ei satu pakosta ollenkaan jos on valmis ja todella haluaa sitä.eikä todellakaan kannata yrittää tunkea sitä kalua sisään kuiviltaan,silloin varmasti sattuu,eli jos haluat sitä,olet myös todennäköisessti kostea etkä jännitä lihaksillasi :/ mielestäni olet niin nuori että seksin voisi jättää vielä tuonnemmaksi,ja ainakin jos se pelottaa sinua.toivottavasti poikaystäväsi ei painosta sinua seksiin,se on väärin. ja voin sanoa että jos yhdynnän takia repeää niin se on ikävä vaiva ja parantuminen kestää jonkin aikaa,olen nimittäin kokenut tämän. toivon ettet ryhdy harrastamaan seksiä jos et todellakaan halua sitä vielä. kyllähän kaikkea muutaki voi puuhailla kuin olla yhdynnässä,jos sitä seksiä on pakko olla :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Suosittelen, että tutustutte toistenne vartaloihin ja seksuaalisuuteen ilman yhdyntää. Käsipeliä ja suuseksiä kannattaa harjoitella rauhassa ja oppia mikä tuntuu itsestä ja toisesta hyvältä. Ja siinäkään ei kannata edetä nopeammin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Yhdyntään vasta sitten kun sitä todella itse haluaa. Ja jos poikaystävä painostaa, niin missään nimessä ei kannata sen takia harrastaa seksiä!

Omana kokemuksena voisin kertoa, että 19-vuotiaana aloin ekan kerran seurustelemaan. Vähän alle kahden kuukauden jälkeen ekan kerran tuli tilanne, että poikaystävä olisi halunnut seksiä koittaa, mutta ehkäisyä ei ollut, joten se ei onnistunut, enkä valmis olisi ollutkaan. Sitten varmaan kuukauden päästä yritettiin ekan kerran. Ei vaan mennyt kalu sisään, vaikka missä asennossa yritti. Ostettiin sitten liukkaria ja yritettiin pari kertaa uudestaan. Ei vaan onnistunut. Niin kuin seinä olisi ollut vastassa. Epäilen, että immenkalvo oli ehjä, eikä vaan päästy siitä läpi. Sattui vaan kun yritti työntää. Pidettiin sitten monen kuukauden paussi ja unohdettiin seksi kokonaan vähäksi aikaa. Sitten kun oli mennyt puoli vuotta ekasta yrityskerrasta, tuli hyvä tilaisuus ja harrastettiin ekan kerran seksiä. Se onnistui mahtavasti! Ei sattunut, olin tosi kiihottunut, tehtiin se kolme kertaa. Odottaminen kannatti :) Eka kerta oli ihana, koska HALUSIN sitä tosi paljon.

Kannattaa siis odottaa! Siitä jää sitten hyvä muisto :) Ja jos poikaystäväkin malttaa odottaa liikaa painostamatta, on hän sinun arvoinen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat