Tissiongelma

Vierailija

23-vuotias nainen haluaisi tällä hetkellä hajottaa jotain, että saisi tämän ketutuksen laantumaan, mutta tyydyn urputtamaan internetin ihmeelliseen maailmaan...

Minulla on ongelma, tissiongelma. Ja toivon, että jossain maailman laidalla jollain on myös samanlainen ongelma, ja ehkä se joku tulee jakamaan kanssani tätä ketutusta!

Olen siis 160cm pitkä, painan 55,5kg ja minun kuppikokoni on 65G. Olen yrittänyt löytää itselleni bikinejä, koska AH, kesä ja uiminen ja rusketus ym. ovat pian täällä...

MUTTA! Mitä shaissea?! Mistä löytyy se ihmekauppa, josta löydän hinkeilleni tukevat ja hyvät bikinit????! Ne pitäisi vielä olla normaaliolkaimiset, EI niskan taakse menevät (koska hartiakipu on jotain aivan järkyttävää kyseisillä naruilla)...

Ja kun nyt urputtamisen makuun on päästy niin jatkanpa, ETTÄ miten hitossa tämän kokoisille riiputtimille liivitkin maksavat niin paljon, että äässi repee kun menet niitä ostamaan. EI TIETENKÄÄN ole yhdetkään hyvät ja sopivat liivit tarjouksessa vaan pulitat niistä AINA 50 - 100€.

Urheiluliiveistä puhumattakaan, salilla käymistä kun harrastan.

Ja vaatteiden/mekkojen yms. ostamisesta en edes aio avautua.

Kiehumispisteessä olevana voin sanoa teille pienempi rintaisille, OLKAA ONNELLISIA JA YLPEITÄ rinnoistanne!
Älkää haaveilko ISOISTA, NÄYTTÄVISTÄ RINNOISTA, koska niistä ei ole kuin haittaa!!!

Mutta jos joku osaa kertoa hyviä nettishoppauspaikkoja tai muita liivi/bikiniliikkeitä, josta saisi halvalla ja kokoja löytyy, niin otan vinkkejä vastaan.

Kiitos. Helpotti, ainakin hetkellisesti.

Sana on vapaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Täällä on kohtalontoveri... Oon 173 pitkä, painoa aikalailla 58 ja kupit on tosiaan myös sen 65H. Suoraan sanoen aivan yhtä helvettiä etsiä sopivia rintaliivejä tai uikkareita. Mulla kun on vielä se ongelma kanssa että kaipaan tukea, eikä h&m:n lappubikinit tulis kuuloonkaan. Alkuviikosta tein suoranaisen ihmeen ja löysin kun löysinkin sopivat bikinit itelleni. Suosittelen käymään changessa, vaikka kaikista malleista ei kuppikokoja ookaan sinne H:n asti, mutta silti. Siellä oli kaiken lisäksi 2 settiä 1 hinnalla. Eli yläosa + alaosa ja toinen samanmoinen setti kaupan päälle. Valitsin ite vähän tyyriimmän setin, mutta loppujen lopuks säästin sen 70 euroa! Uskomatonta, mutta kerrankin lähdin tyytyväisenä rintaliiviliikkeestä enkä ahdistuneena ja kiukkusena, niinkun yleensä tuppaa käymään...Ja tosiaan kannattaa vaikka nettisivuilta ensin katsoa malleja läpi.. Tosin siellä ei kyllä ainakaan ollu noista mun seteistä toista ollenkaan, mut näkis vähän suuntaa antavaa :)

Tsemppiä!! :)

Vierailija

....niin ja sen piti vielä sanomani että urheiluliiveissä suosin shock absorberia, aika kallis mutta ei auta muu, koska tukea tarvitaan ja kunnolla esim. juostessa. Tosin nyt pakko myöntää tässäkin tapauksessa että tein löydön noiden shock absorbereideni kanssa, (eli tärinäliivien, miksi niitä kutsun :D) löysin meinaan kahdet sopivat 18 eurolla kipale, sportian outlet-myynnistä. Jotain hyötyä sentäs näistä rinnoista, herkemmin ehkä kokoja alessa....

Vierailija

ionna: en ole miettinyt leikkausta. se on sitten kuitenkin ihan oma ruljanssi.. :/

ja kohtalontoveri: asun vielä semmoisella paikkakunnalla, ettei täällä ole kunnon liivikauppoja, joten aina joutuu lähtemään reissun päälle jos mielii saada uusia hinkkipusseja... Tosin nyt olen lomapäivillä, voisin suostutella toisen puoliskon lähtemään messiin, jos lähdettäis käymään siellä changessa! Sieltä nettisivuilta kävinkin vilkaisemassa bikinejä! Mulla oli viime kesänä sellaiset niskan taakse menevät, tuettomat, aivan kamalat.. Aina särki niskaa ja eihän se kovin imarteleva ollut kun roikkui tuolla jossain asti :D

En halua edes ajatella miltä nämä näyttää jos joskus olen raskaana tai imetän :| :'D

- tissiongelma

Vierailija

kohtalontoveri täällä taas...
samaa oon miettiny, että jos nää on nyt (19-v.) jo näin kamalat, niin auta armias imetyksen jäljiltä... Mäkään en oo koskaan ennen tykänny käyttää niskan taakse somittavia bikineitä, juur sen päänsäryn takia, mut tänä vuonna changessa oli sellanen malli missä oli ensinnäkin tarpeeks leveet ne olkaimet jotka solmitaan, ja toiseks ne oli niin tukevat kupeista ja ympäryksestä, että koko paino ei ollutkaan olkaimien varassa. Ei kannata olla siis ennakkoluulonen vaan yrittää mahdollisimman avoimin mielin testata eri malleja.. Niin vaikeeta kun se onkin :D

Vierailija

Joo, varmaan jos pääsisin sinne liikkeeseen niin kyllä kokeilisin eri malleja :) Ei vaan viitsi mistään netistä lähteä tilaamaan monia bikinejä kun hirmu homma sitten palautella niitä ja venkslata ees taas! Mutta ehkä mä vielä löydän ne unelmien bikinit! ;)

Vierailija

Changea suositellaan täällä myös! Siellä on erittäin laaja koko- ja mallivalikoima. Eikä hinnatkaan ole mitään hirveitä, parilla, kolmella kympillä saa ihan hyviä. Minulla heidän koossaan 60G tai 65F.

Vierailija

KABUUUUUUUUUUUM!!!!!!!!!!

Räjähdin. Totaalisesti. Hel***** sentään!
Koska asun hornan kuusessa ja täällä on sentään YKSI kälynen liiviliike niin kävipä tänään niin hyvä tuuri, että sain sieltä sopivat valkoiset liivit, mistä saa olkaimet irti (kesä = juhlat = mekot = olkaimettomat liivit) NI HELVETTTTTO sentään, PULITIN NIISTÄ 80€ :( :( :(
Itken itseni tänään uneen.
Enpä kehdannut enää kassalla sanoa kun hypetin liivien löytymistä, että UHHUH, en mä otakaan...
Itkin verta ja maksoin.

Tilasin nimittäin netin kautta yhdet liivit pari viikkoa sitten, samaa kokoa kuin käytän nyt ja no, tulipa sitten väärän kokoiset. Ei kun takaisin ja wohoo, tänään tuli sitten ne oikean kokoiset, jotka olivat sitten kyseisessä mallissa liian isot.
Jumankeuta että minä pimahdin. EN JAKSA!
EN OSTA ENÄÄ YHDEN YHTÄ LIIVIÄ, ennenkun tämä vuosi vaihtuu.
Tai kunnes pääsen HALPAAN LIIVILIIKKEESEEN. PISTE.

Vielä olis ne bikinit etsinnässä, mulla tulee oikeesti kohta itku :(
Ei oo kiva, että menee näin paljon rahaa joihinkin hinkkipusseihin :'(

Itkupotkuraivari ja valivalivali.
T. Tissiongelma

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat