Toisena naisena olemisen tuska

Vierailija

Tästä aiheesta ei juurikaan keskusteluja ole näkynyt ja itsellekin tuotti hieman hankaluuksia kirjoittaa tästä...

Siis, entinen poikaystäväni seurustelee nykyään uuden naisen kanssa, mutta päädyimme exän kanssa salaiseen seksisuhteeseen. Juttu on nykyään ohi, mutta olo tuon menneen salasuhteen takia on hirveä. En kaipaa moraalisarnaa aiheesta, sillä tiedän itsekin tehneeni väärin. Onkohan kellään kokemusta samasta aiheesta?

Suurin syy juttuun päätymiseen oli varmasti se, että miestä kohtaan oli kovasti tunteita :( Vieläkinhän niitä varmasti on, vaikka kovasti yrittää elämässä mennä eteenpäin ja pysytellä erossa koko ihmisestä. Epäilen, että miehelläkin oli tunteita, on hän niin sanonutkin, mutta vaikea uskoa nykyään mitään mitä mies puhuu. Tuntuu pahalta miehen tyttöystävän puolesta. Mies on myös valehdellut heidän suhteestaan ja jättänyt asioita kertomatta, mikä osittain vaikutti salasuhteen jatkumiseen. Olisi kiva kuulla ja saada vertaistukea jos kellään olisi kokemusta aiheesta...

Kommentit (10)

Vierailija

Mennyt on mennyttä, se tuli tehtyä etkä ole siitä ylpeä, mut turha murehtiminen on just sitä; turhaa.

Ketä se hyödyttää et sä saarnaat itselles? Koita unohtaa ja siirtyä eteenpäin.

Olis kiva viestitellä yksityisesti, mullakin kokemusta "toisena" olemisesta. Ehkä auttais jos näkisit tilanteen jonkun toisen silmin. ;)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Samoja kokemuksia täälläkin. Toisena ollut eksän roolissa ja toisena ollut uuden roolissa ja ei se kummassakaan roolissa mukavaa ole.

Tuoreemmassa tapauksessa (eksänä ja toisena naisena) juttu jatkui jonkin aikaan mutta ei se kummankaan pyrkimyksiä edesauttanut joten molemmat jatkettiin sit lopullisesti omia reittejämme ja lopetettiin koko touhu. :) Mitä sitä itseään kiduttamaan ja kiusaamaan kun on parempaakin mahdollisuus saada.

Vierailija

Jeps, niin sitä pitäis vaan jatkaa omaa elämää... Tuntuu vaan pahalta, kun tähän pariinkin valitettavasti törmää aika usein :/ Tytön puolesta tuntuu pahalta, mutta ei myöskään ole mukava nähdä heitä yhdessä, sillä tästä miehestä ylipääseminen on aina ollut vaikeaa :( Meillä juttu jatkui vähän liiankin kauan, mikä vaikeuttaa irtipääsemistä....

Vierailija

Ajan kanssa pääset miehestä eroon. Yritä olla ajattelematta sitä kaikkea ihanaa mitä teillä oli, vaan kannattaa keskittyä siihen miksi hän on nyt exä ja miksi erositte. Ehkä voit jopa oppia jotain.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

ymmärrän täysin. Itsellä tuo mies asuu lähestulkoon naapurissa! että kyllä tulee tavattua häntä ja uutta naista vähän väliä. Mutta elämä jatkuu. Itsellänikin ollut jo tässä pidemmän aikaa uusi mies joka kieltämättä ei ole hullumpi juttu. :)

ja se on totta, aina eroihin on yleensä joku syy. Joka vähän painavempi. Kannattaa pitää se mielessä eikä sortua siihen "aika kultaa muistot".

Vierailija

Jep, tuntuu vaan, et ei tarviis paljoa, että sortuisin taas :( Ylipääseminenkin on niin hankalaa kun tuntuu pahalta se miten tuo mies on kohdellut... :/ Toisekseen ärsyttää katsella, miten hän jatkaa elämäänsä tyttöystävänsä kanssa "onnellisena"... Eihän se kivalta tunnu :(

Vierailija

Itselläni oli lähemmäs vuoden mittainen salasuhde varattuun mieheen.Kaikki alkoi niin ovelasti, hän jutteli mukavia ja vähän rivojakin juttuja. Olin jo aikaisemmin pitänyt kyseistä miestä komeana. Viattomat keskustelut netissä pätyivätkin tapaamisiin. opiskelemme samassa aikassa(samoin hänen kumppaninsa). Näimme koulun käytävillä, vessoissa ym. mitään ei kuitenkaan silloin tapahtunut ei edes pusua koska hänestä se oli pettämistä(ovelaa sanoisinko). Tapaamisia oli myös vapaaajalla syrjäisissä paikoissa. Kiinnijäämisen pelko oli tietysti mielenkiintoista. mies itsekkin myönsi että hänestä tämä salaisuus oli jännä. Kaikki päätyi lopulta seksiin. Kyllästyin lopulta lupauksiin siitä kuinka hän pian jättäisi kumppaninsa koska "rakastaa" minua. Kun puhuinkin muille miehille syytti tämä minua pettämisestä koska hänen mukaansa olimme tavallaan yhdessä. Kaikki loppui kuitenkin kun hän pisti jutun "jäähylle". Ylitsepääseminen oli todella vaikeaa. olinhan yrittänyt koko juttua jo tuossa lopettaa. Teki pahaa nähdä tuo pariskunta koulussa. Mutta elämääni astui mailman ihanin mies, huomaavainen ja hellä. Edellinen yritti saada minua vielä takaisin koska oli mustis. En kuitenkaan enää sortunut. Sain ystävältäni todellapaljon tukea tässä asiassa. Olen myös kuullut myöhemmin että tällä miehellä on ollut 2 muuta salarakasta vielä minun jälkeenikin ja kaikille hän on tehnyt saman tempun. Nykyään ei tunnu yhtään pahalta katsoa tuota pariskuntaa, saan siittä lähinnä voimaa, koska minulla menee tällä hetkellä hyin ja pääsin vihdoin yli tuosta miehestä! voimia sinullekkin! tiedän kuinka vaikeaa se on!

Vierailija

Kiitos vastauksista :) Uskon, että itsekin unohtaisin miehen enkä haikalisi tämän perään, jos löytäisin jonkun uuden ihanan. Sekin vaan tuntuu niin epätoivoiselta, kun miesten kanssa on tullut aina vaan pettymyksiä :( On mulla ollut muitakin tämän salasuhteilun aikana, muttei niistäkään ole mitään sen kummempaa seurannut. Muutenkin aina vaan vertailee kaikkia miehiä tähän entiseen :( Toisaalta mietityttää sekin, et jos mies eroais jossain vaiheessa nykyisestään, niiin mitäs sitten... Tiedän kyl ettei sitä pitäis miettiä ja pitäis vaan jatkaa omaa elämäänsä, mutta helpommin sanottu kuin tehty :/

Vierailija

Minulla oli sama homma.. niin monia pettymyksiä miesten suhteen. Tämä uusikin juttu kesti todella pitkään ennen kuin siittä tuli kunnollista, meinasin jo monta kertaa antaa koko homman olla. Ja en usko että tuon miehen perään sinun kannattaa haikailla. jos hän on pettänyt nykyistä puolisoaan niin miksei tekisi sitä sinunkin kanssa. tiedän että sitä on vaikea uskoa mutta totuus se on. On vain parempi unohtaa ennen kuin hän loukkaa sinua pahemmin!voimia! :)

Sarppa

Pitääkö toisena naisena olemisen ottaa vakavasti? Tapailen naimisissa olevaa miestä silloin kun meille molemmille sopii, muuten elän omaa elämääni. En odota että tuo mies eroaisi, en edes halua että niin kävisi. Mulle riittää että tavataan silloin kun siltä tuntuu ja pidetään realiteetiti mielessä. Se on vaan yksi lisä tämän hetkiseen elämääni, ei koko elämä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat