4 vuotta liian suuri ikäero 21 vuotiaana?

Vierailija

Olen 21 vuotias nuori nainen ja seurustelen 25 vuotiaan miehen kanssa. Onko ikäeromme liian suuri tässä ikävaiheessa?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Milloin ihmiset tajuavat, että ei näitä asioita millään matematiikalla voi selvittää? Ikäerot pitää katsoa aina tapauskohtaisesti, ja yleensä seurustelun osapuolet ovat ainoat, jotka loppupeleissä voivat kysymykseen vastata. Kun molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä, tärkeintä on vain se, että henkisesti synkkaa.

Vierailija

Ei todellakaan. :) Sanotaanhan sitä, että miehen pitääkin olla vähän vanhempi, sillä naiset kypsyvät nopeammin... tosin ehkä tämä pätee vain teini-iässä. Mutta älä murehdi, jos hän tuntuu sopivalta muuten!

Vierailija

Mun tapauksessani ei todellakaan ole ollut. Olin 19v. ja mies 23v. kun alettiin seurustelemaan, nyt siis 21v. ja 25v. Samalla aaltopituudella ollaan, ei huomaa lainkaan ikäeroa. Riippuu tietenkin aina ihmisistä.

Vierailija

Ei todellakaan. Meillä poikaystäväni kanssa 9 vuotta ikäeroa (minä 19, poikaystävä 28), eikä ikäeroa usein edes huomaa. Jos muuten sujuu hyvin, niin ei pitäisi olla mikään ongelma.

Vierailija

Ei todellakaan. Meillä poikaystäväni kanssa 9 vuotta ikäeroa (minä 19, poikaystävä 28), eikä ikäeroa usein edes huomaa. Jos muuten sujuu hyvin, niin ei pitäisi olla mikään ongelma.

Vierailija

Ei tosiaan, minä täytän tänä vuonna 19 ja avomies täytti juuri 24. Jos on samalla aaltopituudella ja arvomaailma on samanlainen, niin ikäero on pikkujuttu :)

Vierailija

Ei minun mielestä ole, etenkin jos muuten kaikki natsaa. Kumpikaan ei ole alaikäinen tai mitään, niin en näe tuossa ikäerossa mitään suurta.

miumau

Ei ole liian suuri ikäero.Henkisellä iällä vain on väliä.Itse olen 21 ja avomieheni on 4,5v vanhempi.Ei mitään ongelmaa.Aika samalla tasolla ollaan henkisesti,vaikka hänellä ehkä enemmän kokemusta tietyistä asioista.Mutta minulla on sitten vastaavasti kokemusta jostakin,mistä hänellä ei.

emma.l

Eihän tuo nyt ole ollenkaan merkittävä ikäero! eli ei siis todellakaan ole liikaa. Parikymppisiä ihmisiä molemmat, en ymmärrä mikä tuossa olisi ongelmana :) Itselläni oli tuon ikäisenä 10 vuotta vanhempi mies (nykyään hän on aviomieheni) eikä ikäero ole koskaan näkynyt mitenkään, vaan ollaan aina oltu samalla "tasolla". Mielestäni ikäerolla ei suurta väliä siinä vaiheessa kun molemmat on täysikäisiä ja henkisesti samalla aaltopituudella.

kategorie_c

Minun mielestäni  ei ole liian suuri ikäero, jos olette vain henkisesti samalla tasolla. Itse olen seurustellut kohta 8 kk itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen siis 20 ja mies on 27, ja ikä ei ole missään vaiheessa tullut edes mieleen sen erityisemmin :) Kun jonkun ihmisen kanssa synkkaa täydellisesti, niin turha siinä on ajatella mitään semmoisia sivuseikkoja kuin ikää.

Asia olisi tietysti aivan toinen jos olisit alaikäinen. Sittenhän iällä olisi vielä merkitystä.

saske

Ei minustakaan ole :) Itse olen 18v ja mies on 24v, eikä ikäeroa huomaa missään muussa kuin että minä opiskelen ja hän käy töissä. Jos suhde toimii, niin ei iällä ole merkitystä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat